''סמויים שתלו נשק בביתי'': ראש עיריית רהט מגיב ל''פרשת האקדחים''

שניי בניו של ראש עיריית רהט נעצרו בחשד להחזקת נשק בלתי חוקי. ''כנראה סוכן סמוי העביר נשק למתחם בו אני מתגורר יחד עם אחים והורים''
send whatsapp messsage send FB messsage
שני האקדחים (צילום: משטרת ישראל)

המשטרה עצרה שלושה מתושבי רהט, בהם שני בניו של ראש העירייה, עטא אבו מדיעם, בחשד כי החזיקו שני אקדחים, מחסנית ותחמושת לא חוקיים. לדברי המשטרה, במסגרת פעילות של שוטרי תחנת רהט בסיוע שוטרי מג"ב דרום בוצע חיפוש בבית בשכונה 25 בעיר רהט, במהלכו אותרו ונתפסו שני אקדחים מחסניות ותחמושת.

על פי המשטרה, שלושה חשודים, בשנות השלושים לחייהם, נעצרו לחקירה בתחנת רהט בחשד להחזקת אמצעי לחימה לא חוקיים שבסיומה, הובאו היום לדיון בבימ"ש השלום בבאר שבע, אשר האריך את מעצרם עד לבוקר זה, ראשון. 


''ביום שישי, בחתונה בעיר, אחד הבנים קיבל איום גלוי ממשפחה אחרת. כל משפחתי עזבה את החתונה. כעשרה צעירים  מהמשפחה המאיימת הגיעו למכולת בכניסה לשכונה בה אני מתגורר והחלו להרביץ לשני הבנים שלי''.

''המשטרה במקום לטפל באיום ובלינץ' שעברו, החלה להפעיל סוכנים שלה, אנשים רבים הגיעו לביתי להזדהות וכנראה סוכן סמוי העביר נשק למתחם בו אני מתגורר יחד עם אחיי והוריי, ב-10 יחידות דיור''.





אתמול נודע כי שניי מהעצורים הם בניו של ראש עיריית רהט, עטא אבו מדיעם, שהגיב הבוקר, ראשון, לאירועים ומציג גרסא אחרת לגמרי: ''ביום שישי, בחתונה בעיר, אחד הבנים קיבל איום גלוי ממשפחה אחרת. כל משפחתי עזבה את החתונה. כעשרה צעירים  מהמשפחה המאיימת הגיעו למכולת בכניסה לשכונה בה אני מתגורר והחלו להרביץ לשני הבנים שלי''.

''המשטרה במקום לטפל באיום ובלינץ' שעברו, החלה להפעיל סוכנים שלה, אנשים רבים הגיעו לביתי להזדהות וכנראה סוכן סמוי העביר נשק למתחם בו אני מתגורר יחד עם אחיי והוריי, ב-10 יחידות דיור''. 

''המשטרה קבלה מידע מודעיני 'חם' והגיעה לערוך חיפוש ושם נתפסו שני אקדחים זרוקים לייד בית אחי בחצר האחורית ויש עצורים חשודים כולל שני בני שמכחישים שזה שלהם .  המידע החם מסוכן שהיה בין ההמונים שהיו בחצר ביתי , מעלה אצלי חדש כי אותו סוכן הופעל על מנת להביא את הנשק ולסבך מעורבים''.





​​​​​

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''חדשות באר שבע והנגב 24/7'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

 תוכלו להעביר ישירות דיווחים מהשטח אל העורך האחראי דני בלר בטלפון 052-2394026 או במייל  daniel.beller@gmail.com

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים:  https://bit.ly/3UrCqMK