פשיעה ללא הפסקה: בנווה נוי, ברמות, בנאות לון ובשכונה י''א

נמשכות גניבות הרכב, הפריצות לבתים והלהיט של באר שבע: גניבת ממירים קטליטיים מרכבי טויוטה. ''אין טיפת ביטחון. הגנבים לא חוששים להיכנס לבתים גם כשהדיירים בפנים. אולי צריך לשכור שמירה פרטית''
send whatsapp messsage send FB messsage
רכב ללא גלגלים בנווה נוי (צילום ללא קרדיט / סעיף 27 א')

דייר רחוב רותם בשכונת נווה נוי בבאר שבע התעורר ומצא את רכבו על ארבעה מגבהים (ג'קים), אחרי שאלמונים פירקו את ארבעת הגלגלים במהלך הלילה. בשכונה נאות לון דיירים דיווחו על גניבת כלי רכב וגניבה מתוך כלי רכב. שגנים בשכונת רמות דיווחו כי אחד הבתים נפרץ כאשר הדיירים, זוג גמלאים, שהו בבית וישנו. בשכונה י''א בבאר שבע הייתה מכה של גניבת ממירים קטליטיים, בעיקר מרכבי טויוטה.

''אני לא מקבל פיצוי מלא על הנזק, יש בבטיוח השתתפות עצמית וכשגונבים לי או מזיקים לרכב שלי, זה כסף שאני מוציא מהכיס. בחברת הביטוח העירו לי, שהם מקבלים יותר מדי פניות מבאר שבע. מה, אנשים גונבים גלגלים או ממירים ואף אחד לא רואה?'', מספר דייר בשכונה י''א. 

משפחות רבות לא רוצות לתת פומבי לעובדה שנפלו קורבן לפריצות, בין היתר מדיירי השכונה ומשקיעי נדל''ן, שלא רוצים שלאותה שכונה ייצא שם לא טוב. תושב באחת השכונות, שביתו נפרץ, סיפר לחדשות באר שבע והנגב: ''העלתי את תיעוד הפריצה לוואצאפ השכונתי ובמקום לקבל דברי תמיכה, קיבלתי איומים, שזה פוגע לאנשים בנכס ובהשקעות הנדל''ן. מה שווה הנכס אם אין ביטחון?'. לונות הגיעו אלינו משכונת נאות לון וגם משוכנה י''א.

בשכונה אחרת, הופצה ידיעה לא לשתף פעולה עם התקשורת ו''לא הלוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה''. כמובן שרק מעטים מצייתים להוראות האלה. הסיבה: 

מתנוני סיכום השנה של משטרת ישראל, מתפרסמים במסגרת שקיפות הציבור, עולה כי חלה עליה תלולה בהיקף הפריצות לבתים ובמספר גניבות כלי הרכב.  במהלך 2022 נגנבו 1011 כלי רכב בבאר שבע, לעומת 735 במהלך 2021. במהלך 2022 אירעו 368 פריצות לבתים, לעומת 273 ב-2021.

קראו עוד:

בן גביר לטיפולך: עליה תלולה בגניבות רכב ופריצות לבתים בבאר שבע



​​​​​​​​​​​​

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''חדשות באר שבע והנגב 24/7'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

 תוכלו להעביר ישירות דיווחים מהשטח אל העורך האחראי דני בלר בטלפון 052-2394026 או במייל  daniel.beller@gmail.com

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים:  https://bit.ly/3UrCqMK

​​​​​​​