טרגדיה: תלה עצמו במבנה נטוש - ונמצא במצב ריקבון אחרי ימים

''הרחנו ריח נוראי - ואז נגלה לעינינו המחזה הנוראי'', מספרים עדי ראיה. בן 40 נמצא במצב ריקבון בעמק שרה. כוחות משטרה וזק''א במקום
send whatsapp messsage send FB messsage
זירת האסון. צילום סלולרי מהשטח

טרגדיה בבאר שבע: גופת אדם במצב ריקבון מתקדם נמצאה במבנה ברחוב הבדיל 28, בעמק שרה. על פי ערכה ראשונית, מדובר באדם כבן 40.

ניידת משטרה בזירת האסון - צילום סלולרי

עוברים ושבים הזעיקו את המשטרה, אחרי שהבחינו בריח נוראי הבוקע מאחד המבנים. צוות זק''א שהגיע למקום טיפל בכבוד המת ופינו מהזירה הקשה את האדם, אשר על פי מצב הריקבון, מת לפני מספר ימים. הזירה הייתה קשה: האיש, לפי עדי ראיה, היה תלוי בתוך מבנה לא מאוכלס, מתוך שורת מבנים לא מאוכלסים.

הבוקר, רביעי, פורסם נתון מצמרר על ידי ארגון זק''א: בשנת 2022 נמצאו ללא רוח חיים 163 אנשים עריריים וגלמודים שמתו בגפם ונמצאו במצב ריקבון לאחר ימים או שבועות.

הנתון הקשה, אינו שונה בהרבה משנת 2021 שבו נמצאו 171 קשישים ועריריים מוטלים בביתם במצב ריקבון. 

מוטי בוקצין דובר זק״א: ״הלב כואב מלראות ולשמוע את הנתונים. מזעזע שזה נהפך להיות חלק מהשגרה שלנו. נמשיך להילחם בכל הכוח למען אותם קשישים וגלמודים כדי להציל את חייהם. נמשיך להוביל קמפיינים והעלאת המודעות אצל השכנים, השינוי מתחיל בידיים שלנו, מהיום תחילת שנת 2023 כל אחד ואחת שיש להם שכן או שכנה שחיים בבדידות בבקשה שימרו איתם על קשר לפחות פעם ביום וביחד נציל חיים". 




​​​​​​​​​​​​

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''חדשות באר שבע והנגב 24/7'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

 תוכלו להעביר ישירות דיווחים מהשטח אל העורך האחראי דני בלר בטלפון 052-2394026 או במייל  daniel.beller@gmail.com

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים:  https://bit.ly/3UrCqMK