תקרית בין בני זוג בפארק המרמלדה: ''לדווח למשטרה על כל חריג''

מתנדבי סיירת בראל הבחינו במה שנחזה כאירוע אלימות בין בני זוג, המשטרה תחקרה והתברר כי לא כך הדבר. ''אנחנו מודים למתנדבים על הערנות, קוראים לציבור הרחב להודיע על כל אירוע חריג במוקד 100''
send whatsapp messsage send FB messsage
צילומי המחשה: גוגל מפות, משטרת ישראל

על פי מידע שמפרסם היום, ראשון, הוועד להצלת הנגב, ביום חמישי האחרון, אחרי חצות, באזור גן המרמלדה-בניין הוט בשכונה ג' בבאר שבע, מתנדבי סיירת בראל הבחינו באירוע בו לטענתם אישה הוכתה על ידי בן זוגה. לדבריהם, מתנדבי הסיירת חצצו בכוח בין בני הזוג והציעו הגנה לאישה. האישה החליטה לעזוב עם בן זוגה את המקום. לטענת מתנדבי הסיירת, מכיוון שאין ביכולתם לעכב את התוקף ללא תלונה מקורבן העבירה לכאורה, הועבר דיווח למשטרה. 

מהמשטרה נמסר כי לאחר ששוטרים פגשו בבני הזוג, המתגוררים מחוץ לבאר שבע, התברר כי לא היה ביניהם אירועי אלימות. ''עם זאת, אנחנו מודים למתנדבי הסיירה שהסבו את תשומת ליבנו לאירוע. שוטרים נשלחו למקום, פגשו בבני הזוג ותשאלו אותם. אנחנו קוראים לציבור לדווח על אירועים חריגים במוקד 100 של המשטרה''.

האירוע, כך נודע לחדשות באר שבע והנגב, פרץ אחרי שהאישה חשה ברע ובעירפול חושים, פתחה בריצה. בן זוגה ניסה להחזירה לרכב וברגע זה, חלפו במקום הסיירים. 



​​​​​​​​​​​​

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''חדשות באר שבע והנגב 24/7'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

 תוכלו להעביר ישירות דיווחים מהשטח אל העורך האחראי דני בלר בטלפון 052-2394026 או במייל  daniel.beller@gmail.com

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים:  https://bit.ly/3UrCqMK