יוצאים לדרך: האופנועים החדשים של סיירת הביטחון בעיריית באר שבע

יש תמורה לאגרה: היום, רביעי, נמסרו לידי סיירת הביטחון של עיריית באר שבע 8 אופנועים חדשים, שישמשו את הסיירים הרכובים
send whatsapp messsage send FB messsage
האופנועים החדשים של סיירת הביטחון (צילום: ברנז'ה חדשות)

שמונה אופנועי סוזוקי חדישים נמסרו היום לסיירת הביטחון של עיריית באר שבע, כחלק מהיערכות תגבור מערך השיטור - עם כניסתו לתוקף של היטל הביטחון שגובה עיריית באר שבע. 

האופנועים ישמשו את הסיירים, שיוכלו לתת בין היתר מענה משופר למרדפים אחרי פורעי חוק, גם בשטחים לא עבירים. את האופנועים סיפקה החברה הבאר שבעית ''אלף אופנועים''.

צילום: ברנז'ה חדשות

כזכור, עיריית באר שבע התחילה לגבות את היטל הביטחון ב-1 בספטמבר, זאת אחרי שהוא אושר פה אחד במועצת העיר ב-6 ביולי ולאחרונה קיבל את אישור משרד הפנים. ראש עיריית באר שבע הודיע על כך באתר האינטרנט של העירייה. 

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ, הודיע עם כניסת ההיטל לתוקף כי  ''בתוקף סמכותי לפי סעיף 3 חוק עזר לבאר שבע (שירותי שמירה ואבטחה), התשפ"ב -2022 ובהתאם להחלטת מועצת העירייה מס' 75 מיום 06.07.22, הריני מודיע בזאת על הפעלת שירותי שמירה, אבטחה וסדר ציבורי כמשמעותם בתקנות העיריות (שמירה, אבטחה וסדר ציבורי ברשות מקומית), התשע"ב- 2011''.

וידאו: האופנועים החדשים של סיירת הביטחון (צילום: מערכת ברנז'ה חדשות)


ההיטל אושר פה אחד במועצת העיר, ואיש מחברי המועצה לא התנגד, למרות שזכה לביקורת ציבורית, במיוחד ממשפחות קשות יום. בכך מצטרפת באר שבע לשורה ארוכה של ערים בישראל, בהן התושבים נאלצים לשלם על ביטחונם.

צילום: ברנז'ה חדשות

העלות המשוערת למשק בית היא לדוגמא 171 שקלים לשנה לדירה בגודל 75 מ''ר, שהם 14 שקלים לחודש. 228 שקלים לדירה גודל 100 מ''ר, שהם 19 שקלים לחודש.בעירייה מסבירים כי ''שירותי השמירה והאבטחה על פי חוק עזר זה יופעלו בעיר באר שבע החל מיום 01.09.22, וזאת בנוסף לשירותי השמירה והאבטחה שניתנו על ידי העירייה עד כה ויגבה היטל שמירה בגין שירותים אלו. תוקפו של החוק עד סוף שנת 2022. לאחר מכן יובא שוב בפני מועצת העיר להארכה לארבע שנים נוספות, בסיומן יבחן הצורך מחדש''.

קרא עוד:
היטל השמירה בב''ש נכנס לתוקף: האם הוא ישיב את הביטחון לעיר?


להעברת דיווחים מהשטח אל העורך האחראי דני בלר בטלפון 052-2394026 

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת דוא״ל: branzanews.br7@gmail.com‬


הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים>>   https://bit.ly/3J84mAm





​​​​​​​