תכירו את בוגר ישיבת אמי''ת שהקים ארגון למען הקהילה

יעקב יעקובוב, בן 18, לקח יוזמה והקים את ''מחשבות טובות'', ארגון שמטרתו לתרום ולשמח בבתי חולים, בסיסי צה''ל, בתי אבות ועוד. ''כשאנחנו עושים טוב, זה חוזר אלינו'', מסביר יעקב
send whatsapp messsage send FB messsage
משמחים בסורוקה (צילום: ארגון מחשבות טובות / נדב מיטלברג)

ארגון "מחשבות טובות", שמטרתו להביא שמחה ואהבה לקהילה המקומית, הוקם לאחרונה על ידי יעקב יעקובוב, בן 18,בוגר ישיבת אמי''ת בבאר שבע. ''בחרנו את השם הזה, כדי להעביר לכל אחד שיחשוב טוב כי מי שחושב טוב יהיה לו טוב'', מסביר יעקב. 

יעקב יעקובוב ׁ(צילום: מחשבות טובות / נדב מיטלברג)

עד כה, הארגון כבר ערך אירועים בבתי חולים, בסיסי צה''ל, בתי אבות ועוד, בהתנדבות מלאה. בין האירועים שנערכו לאחרונה, המתנדבים הגיעו לבית חולים סורוקה יחד עם הזמרים דודי בוזגלו, שילה אליה והסטנדאפיסט שי יום טוב יחד עם ליצניות ומאפרות, כאשר הם מלווים בצלם מקצועי אשר תיעד את האירוע, ושימחו את המאושפזים והצוות.

יעקב: "ניתנה עבורי הזכות לעמוד בראש היוזמה הזו, כל צוות המתנדבים ואנשי הארגון שלנו, יחד עם אנשים שהנתינה עבורם היא דרך חיים''.

יעקב מזמין את כל שירצו להצטרף ליוזמה, ליצור עימו קשר בטל. 054-6358944







​​​​​​​
על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo