הסטוריה ברהט: לראשונה - עמדת שירות של חברת החשמל

תושבי העיר השניה בגודלה בנגב לקבל שירות בעמדת שירות מודרנית, אך נציגי השירות, לא ישבו ברהט, אלא ישוחחו עם התושבים באמצעות וידאואמ
send whatsapp messsage send FB messsage
הסטוריה ברהט: לראשונה - עמדת שירות של חברת החשמל חוכנים את המוקד השירות ברהט. צילום: יוסי וייס

חברת החשמל השיקה בעיר רהט  לראשונה עמדת שירות לטובת תושבי האזור והסביבה. מדובר בעמדה  חדשה ומתקדמת המספקת פתרון יצירתי ללקוחות המתקשים לקבל שירות  דרך האינטרנט, וצריכים ליווי והדרכה מעובדי החברה להשלמת תהליכים ולקבלת מידע, ואין להם אלטרנטיבה ומיועדת לכל רובדי האוכלוסייה.

עמדת השירות המשולבת, היא סניף פיזי שממוקם בעיר רהט והפעולות מתבצעות בו במימד הפיזי, אך האיוש שלו הוא מרחוק באמצעות נציגים אנושיים בווידאו צ'ט. השירותים מאפשרים לנציג האנושי, אף שהוא מרוחק, ללוות את הלקוח מקבל השירות באמצעות שליטה מרחוק.

בטקס ההשקה  לעמדת השירות, שהתקיים היום, רביעי, השתתפה שרת האנרגיה, קארין אלהרר,  ח״כ מנסור עבאס, יו''ר הוועדה לענייני החברה הערבית בישראל, ח״כ וליד טאהא, יור ועדת הפנים והגנת הסביבה בכנסת,ראש עיריית רהט פאיז אבו סהיבאן, מ"מ מנכ"ל חברת החשמל רם ארליכמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה אורן הלמן ובכירים נוספים.

השירותים שיינתנו בעמדה מקיפים ורחבים וכוללים בירורי חשבונות, קבלת  מידע, הפקדת צקים, ביצוע תשלומים במגוון אמצעים- מזומן, צ'קים וכרטיסי אשראי ועוד. בעמדה יינתן שירות גם בשפה הערבית  ובשפות נוספות על מנת לפנות למגוון רחב של  האוכלוסייה .

הסניף  המשולב בעיר רהט ישרת  את תושבי רהט והסביבה המעוניינים בשירות באמצעות נציג. זוהי תפיסת שירות ייחודית וחדשנית משלבת בין דיגיטלי לאישי תוך גיוס ההתפתחות הטכנולוגית ליצירת קשר ישיר בין הלקוח לבין נציג השירות.




​​​​​​​
על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo