בדרך לבאר שבע: עשרות עולים מאתיופיה יתאחדו עם משפחותיהם

קבוצה גדולה של עולים מאתיופיה הגיע אתמול לישראל - בתוכה עשרות עולים שיתאחדו בב''ש עם משפחותיהם, אותם לא ראו 23 שנה. מלווה אותם חברת המועצה לשעבר, מרינה קוריטני
send whatsapp messsage send FB messsage
מרינה קוריטני, מלווה את העולים (צילום: באדיבות עיריית באר שבע / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

חברת מועצת העיר לשעבר מרינה קוריטני רוזנברג, המשמשת כיום כראש המחלקה לעידוד העליה בהסתדרות הציונית, אתמול, רביעי לישראל עם קבוצה גדולה של כ - 300 עולים חדשים מאתיופיה.

מדובר ביהודים אשר המתינו במשך כ-23 שנים לאיחוד עם משפחותיהם המתגוררות בישראל.  לאחר מאמץ גדול של כל גורמי העלייה ומוסדות יהודים בינלאומיים הסתיימה המשימה בהצלחה. בין מאות היהודים אשר ינחתו בנמל התעופה בן גוריון, ישנה קבוצה גדולה המונה עשרות עולים שתגיע להתגורר בבאר שבע.

קוריטני רוזנברג, עלתה לישראל לפני 27 שנים מקזחסטן ומאז מינויה לתפקיד פועלת בשנים האחרונות ברחבי העולם במטרה להביא עולים חדשים לישראל.

קוריטני רוזנברג : "אני נרגשת מאוד על כל יהודי שמגיע לישראל. מבחינתי כמי שעשתה עלייה ומודעת לגודל המעמד זאת סגירת מעגל אני רואה את העולים החדשים ובמיוחד את אלו שעלו היום עם ניצוץ בעיניהם על הגשמת החלום להגיע לארץ המובטחת".


רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬
 ​​​​​​​​​​​​​​