תושב רהט התחזה לשוטר ושדד נהגים

לחשוד הייתה שיטה: ללבוש אפוד משטרתי ולסמן בפנס לנהגים לעצור, כדי לשדוד אותם באיומי אקדח. מה יגזור עליו בית המשפט?
send whatsapp messsage send FB messsage
נשק שנתפס אצל החשודים (צילום: משטרת ישראל)

זה לא שוטר - זה שודד: המשטרה סיימה חקירת אירועי שוד בהם חשוד התחזה לשוטר, עצר כלי רכב בצד הדרך ואז שדד אותם באיומי אקדח. ב-15 במרץ,  בשעות הלילה, התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות אירוע שוד במחלף דבירה. לאחר מספר דקות התקבלו הודעות על שני אירועים נוספים דומים  בצומת אשל הנשיא.

כוחות הגיעו למקום וערכו סריקות נרחבות. בתם הערכת מצב אותה ערך מפקד מרחב נגב, תת ניצב נחשון נגלר, הוטלה חקירת האירועים על ימ"ר נגב.

במהלך החקירה עלה כי מספר חשודים התחזו לשוטרים כאשר הם לובשים אפוד זוהר משטרתי ומאותתים עם פנס בידם לכלי הרכב לעצור. אז באיומי אקדח שדדו בשנים, מתוך שלושת האירועים לעיל, רכוש שהיה על הקורבנות.  עם התקדמות החקירה נעצרו ב-27 במרץ חמישה חשודים תושבי רהט. 

עם תם מלאכת החקירה גובשו די ראיות לכאורה כנגד אחד החשודים והיום ולאחר שהועבר חומר החקירה לידי הפרקליטות  יובא החשוד, תושב רהט כבן 21, בפני בימ"ש המחוזי בבאר שבע בגין המיוחס לו בעבירות שוד בנסיבות מחמירות, נסיון שוד בנסיבות מחמירות והתחזות לעובד ציבור.

 מפקח יקיר שי קצין תשאול בימ"ר נגב: ''מדובר ברצף אירועים חמורים ביותר הפוגעים באופן ישיר וקשה בשגרת חייהם של האזרחים הנורמטיבים ועם קבלת האחריות על החקירה פעלנו במירב המשאבים על מנת להגיע לחקר האמת ולמנוע ככל יכולתנו מעשים כאלו בעתיד''.

עכשיו נותר לראות מה בית המשפט בבאר שבע יגזור על הנאשם. 



רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

כתבות נוספות למקרה שפספסת...