למי היה מיועד הכדור בקנה?

תקלה בטרקטורון הובילה לתפיסת שני רוכבי טרקטורון מחורה שנשאו תחמושת ונשק טעון. בשל מסוכנותם, הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד להגשת כתתב אישום
send whatsapp messsage send FB messsage
הנשק והתחמושת שנמצאו אצל הצעירים. צילום ארכיון: דוברות המשטרה / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א'

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד שני תושבי חורה, בגין עבירות של נשיאת והובלת נשק ותחמושת.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו''ד שולי רוטשילד, הנאשמים איוב אלקיעאן (22) והמאם אלקיעאן (20), רכבו על טרקטורון ללא קסדה, ובהגיעם למחסום מיתר, חיילי צה''ל שהבחינו בהם הורו להם לעצור. הנאשמים לא נענו לקריאות החיילים, הגבירו את מהירות נסיעתם עד שמנוע הטרקטורון כבה ונעצר. החיילים הבחינו בקופסה ובה תחמושת של 34 כדורים 9 מ''מ. החיילים ערכו חיפוש על גופם של הנאשמים, ובמעיל אחד מהם נמצא אקדח טעון עם מחסנית ושבעה כדורים.

כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות בנשק, שכן נשאו והובילו נשק ותחמושת בלא רשות על פי דין לנשיאתם או הובלתם.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים, בבקשת המעצר נכתב כי כנגד הנאשמים קיימת חזקת מסוכנות, מכיוון שמיוחסות להם עבירות נשק, עבירות שבעת הזאת מדינת ישראל עושה מאמץ עילאי למגרן. הפרקליטות מדגישה כי על מסוכנותם ניתן ללמוד על רקע העובדה כי נתפסו עם נשק טעון ותחמושת מתאימה.


רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

כתבות נוספות למקרה שפספסת...