צפו: זה לא צולם בסוריה - אלא בנגב, ממש ליד הבית

מלחמת החמולות בנגב: הפלגים היריבים ''עושים שרירים'' - ומעלים סרטונים מאיימים, בהם נראים אוחזים בכלי נשק. באחד היישובים הבדואים חוששים: ''זה ייגמר בקרבות ברחובות''
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: רשתות חברתיות ללא קרדיט / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א'

וידאו: חברי אחת החמולות מציגים לראווה את כלי הנשק שלהם. (וידאו ללא קרדיט /שותף ברשתות חברתיות / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

תמונות מטרידות, מעוררות אימה, של המציאות בנגב: חמולות יריבות מעלות לרשתות החברתיות סרטונים בהם נראים אוחזים בכלי נשק. הסרטונים מתפרסמים כחלק מהלחמה בין פלגים ומשפחות יריבות - והם מעוררים דאגה לא רק בקרב תושבי באר שבע ועומר, אלא גם בקרב תושבי היישובים הבדואים, שנמצאים בקו האש, פשוטו כמשמעו.

הסרטון עולה, כשהמשטרה עורכה ועודנה עורכת מבצע רחב היקף, בהשתתפות מאות שוטרים, במוקדים מחוללי הפשיעה בבאר שבע והנגב, בהם מרכזים מסחריים וכבישים ברחבי העיר והן ביישובים הבדואים.

גל הפשיעה הנוכחי חמור במיוחד. לא זכור גל כזה לא באופיו, לא בתעוזה שלו ולא בהיקף. העיר באר שבע גם לא זוכרת מחזות של כוחות משטרה גדולים, בידוקים ומעצרים בהיקפים של הימים האחרונים - מחזות שלא היו אופיינים בבירת הנגב.


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com