חשוד בהטרדת נערה מב''ש התייצב לחקירה אחרי שבועיים - ונעצר

צעירה מבאר שבע העלתה פוסט על כי אלמוני, תושב ב''ש, עקב אחריה עד לביתה סמוך לאחד הקניונים ואחז בה בחוזקה. אחרי שנסע לחברון, החליט להתייצב לחקירה
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום הדמיה: Image by JayMantri from Pixabay

אחרי שבועיים, חשוד בהטרדת נערה מבאר שבע התייצב לחקירה. החשוד, תושב באר שבע בן 26, עקב אחרי הנערה עד לביתה, ניסה לאחוז בה, היא השתחררה ממנו ונמלטה. ''פחדתי פחד מוות, זאת לא הפעם הראשונה שראיתי אותו, אני לא מבינה למה אני אמורה לפחד לצאת מהבית''. הצעירה הגישה תלונה במשטרה, זהות החשוד נודעה למשטרה בתום חקירה,  אך בביקורים בביתו בבאר שבע התברר כי הוא שוהה בחברון. הוא הצייתב מרצונו לחקירה, נעצר והיום, ראשון, הוא יובא להערכת מעצר.

תלונת הצעירה התקבלה במשטרה ב-21 בספטמבר. על פי  הדיווח,  גבר עקב אחריה בזמן שצעדה ברחוב עד הגעתה לבניין בו היא מתגוררת ועלה אחריה עד לביתה. בתחנת באר שבע נפתחה חקירה תוך ביצוע פעולות מידיות ונודעה זהות החשוד. בביקורים שנערכו בביתו בבאר שבע עלה כי החשוד נמצא בחברון.

אמש, מוצאי שבת, בשעות הערב התייצב החשוד, תושב באר שבע בן 26, בתחנת המשטרה ובתם חקירתו נעצר בחשד לבילוש והטרדה ויובא היום בפני בימ"ש.

''אנו פונים לציבור לדווח באופן מיידי למוקד 100 על כל מפגע בריונות או אלימות ולסייע במאבק בפשיעה למען בטחון הציבור ואיכות חייו'', נמסר מהמשטרה.


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com ​​​​​​​