שנתיים מאסר לתוקף אחותו, כי ניתקה קשר עם המשפחה

פאדי אבו כף נידון במסגרת הסדר טיעון לשנתיים מאסר בפועל, אחרי שתקף את אחותו כי התרחקה מהמשפחה אחרי שהוכרחה להתחתן בניגוד לרצונה
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום הדמיה: Image by Annabel_P from Pixabay

שנתיים מאסר בפועל נגזרו בבית משפט השלום בבאר שבע על פאדי אבו כף, במסגרת הסדר טיעון. הוא נאשם בתקיפת אחותו,  אשר החליטה לנתק קשר עם משפחתה לאחר שהכריחו אותה להתחתן בניגוד לרצונה. על פי גזר הדין, הנאשם הגיע עם רכבו לתחנת אוטובוס בבאר שבע בה ישבה המתלוננת. הנאשם יצא מהרכב כשסכין בידו וביקש מהמתלוננת לבוא עמו באומרו: "בואי איתי לאוטו, אל תצעקי, את עשית לנו פאדיחות".

המתלוננת ניסתה להימלט מהמקום, ואז תקף אותה הנאשם בכך שהכה אותה בראשה באמצעות ידית האחיזה של הסכין. המתלוננת נפלה ארצה וכשניסתה להתרומם, שב והכה אותה הנאשם בצווארה וברגליה באמצעות הסכין.

במסגרת הסדר הטיעון, עתרו ב"כ הצדדים במשותף להטיל על הנאשם 21 חודשי מאסר בפועל בניכוי תקופת המעצר בתיק זה בלבד. בית המשפט הטיל על הנאשם 21  חודשי מאסר בפועל תוך הפעלת מאסר מותנה, כך שבסך הכל ירצה הנאשם 24 חודשי מאסר בפועל.


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com


​​​​​​​