ההפקרות בצאלים: נעצרו מיידי אבנים על חיילי צה''ל - בהם 2 שב''חים

אחרי גניבת הענק של תחמושת מבסיס צאלים - והבטחת צה''ל כי השמירה תתוגבר, 3 חשודים מביר הדאג' והרשות הפלסטינית יידו אבנים לעבר חיילים
send whatsapp messsage send FB messsage
הטרקטורון בו נהגו החשודים (צילום: משטרת ישראל)

ההפקרות בבסיס צאלים נמשכת: אחרי גניבת הענק של תחמושת והבטחת צה''ל לטפל במקרה ולחדד נהלים, ההתנכלות לחיילים נמשכת. סיור צה''לי באיזור הבסיס נרגם באבנים, ופנה למשטרה. החשודים: תושב ביר הדאג' ושני שוהים בלתי חוקיים. משטרת ישראל ביצעה הלילה את מעצרם.

''במשטרת ישראל התקבל הלילה דיווח אודות יידוי אבנים לעבר כח צה"ל באזור בסיס צאלים'', נמסר מהמשטרה.

''שוטרי תחנת אופקים הגיעו למקום ובתם מרדף שנערך יחד עם לוחמי מג"ב מנקודת השיטור בביר הדאג' נעצרו 3 חשודים, תושב ביר הדאג' כבן 20 ושני שוהים בלתי חוקיים תושבי חברון. עפ"י החשד מדובר באירוע פלילי, החשודים יובאו היום לבימ"ש''.

חיילי מילואים מתריעים מזה תקופה ארוכה על מחדל מתמשך: צעירים מהאיזור עושים בבסיס ובשטחי אימונים כבתוך שלהם. גונבים ציוד אישי של חיילים, פוגעים בכלי רכב, גונבים ציוד צבאי - לרבות ג'יפים, ציוד לראיית לילה, מדים ולאחרונה - כמעט 100,000 כדורי רובה 5.56 מ''מ. 

את ועוד: השטח שמסביב לבסיס הפך לבית גידול של חממות מריחואנה, שהמשטרה הורסת מפעם לפעם, אך הן שבות ומוקמות. חלק מהחממות ממוקמות ממש בקרבת הבסיס. 


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com


​​​​​​​