בערב אחד, בב''ש: פשיטה על בית בושת, מועדון הימורים ומסיעי שב''חים

התלבשו על מחוללי פשיעה: שוטרים מתחנת ב''ש, ביחד עם אנשי רשות המסים, פשטו על מועדון קלפנים, על בית בושת, על מוכרי אלכוהול שלא כדין ועל מסיעי שב''חים. צפו בתיעוד
send whatsapp messsage send FB messsage
שוטרים פושטים בעיצומו של משחק הקלפים (צילום מסך: משטרת ישראל)

ערב סוער בב''ש: המשטרה, ביחד עם רשות המסים, התלבשו על מחוללי פשיעה בעיר, פשטו על מועדון הימורים, על בית בושת, על מקומות שמכרו אלכוהול שלא כדין ועל מסיעי שב''חים.

וידאו: פשיטה על מועדון קלפנים (צילום: משטרת ישראל)


​​​​​​​שוטרי תחנת באר שבע בסיוע רשות המיסים - מס הכנסה ב"ש ערכו מהלך סוף השבוע פעילות אכיפה כנגד מחוללי פשיעה. במהלך הפעילות עוכבו לחקירה 4 מסיעי שב"חים, מלין שב''חים אחד ונעצרו 4 שוהים בלתי חוקיים. בנוסף, נפתחו 8 תיקי ניהול עסק ללא רשיון ו-14 בעלי עסקים זומנו למס הכנסה. 6 בעלי עסקים זומנו לשימוע לאחר שעל פי1 החשד עברו על חוק מכירת אלכוהול.

עוד באותו ערב, שוטרים פשטו על בית בושת ועוכבה חשודה בניהול בית בושת ובמתן שירותי מין. שוטרים פשטו על מקום אשר על פי החשד שימש כמועדון למשחקי מזל אסורים, ברחוב הדסה, בעיר העתיקה בבאר שבע. עוכבו 5 שחקנים ונתפס חומר חשוד כסם בכמות לצריכה עצמית ומדבקות פנטה.

קצינת אח"מ תחנת באר-שבע, רפ"ק ענתי דמרי: ''תקיפת מחוללי הפשיעה הנה מאמץ משולב בין משרדי יחד עם שוטרי האג"מ בתחנה ורשויות האכיפה בהן רשות המסים ותכליתה יצירת סביבה בטוחה יותר לאזרח הנורמטיבי שומר החוק''.