קטינים בב''ש חגגו את פתיחת שנת הלימודים במסיבות אלכוהול בלופטים

תופעה: קטינים בבאר שבע חוגגים את פתיחת שנת הלימודים במסיבות אלכוהול בלופטים . המשטרה פשטה על המסיבות ועכבה לחקירה 12 קטינים
send whatsapp messsage send FB messsage

תופעה בב''ש: קטינים שוכרים לופטים לחגיגות אלכוהול, ללא ידיעת ההורים - ולפעמים גם נתפסים על חם. המשטרה פשטה על  שלושה לופטים בעיר, בהם קטינים היו אמורים לערוך מסיבות אלכוהול לפתיחת שנת הלימודים. 12 קטינים עוכבו לחקירה. 

המשטרה פעלה בהערכות מקדימה לקראת פתיחת שנת הלימודים, מתוך ידיעה שב-2020 לא רק צריך לעמוד במעברי החצייה ולהדריף את התמלידים בהתנהגות נכונה על הכביש, אלא גם צריך למנוע ''ישיבות'', מילת הקוד לערבי אלכוהול וסמים קלים. בפשיטות בבאר שבע נתפסו במסיבות פרטיות עשרות בקבוקי אלכוהול ומיכלי חנקן וכן עוכבו 12 קטינים חשודים.

הפעילות המבצעית בוצעה בלילה בהובלת משרד הנוער של תחנת באר שבע ובשיתוף השיטור העירוני. הכוחות ערכו ביקורות פתע בשלושה מקומות המשמשים לאירועים ומסיבות (לופטים). בפשיטות נתפסו עשרות בקבוקי אלכוהול, אשר שתייתם בידי קטינים אסורה על פי החוק כמו גם עשרות בלוני חנקן אשר על פי החשד משמשים לשאיפת הגז. עוכבו ונחקרו 12 קטינים כבני 16-17 בחשד לרכישת האלכוהול ובעלי המקומות זומנו לחקירה ושימוע.