מאות סלי מזון, תרומת תושבי ב''ש, חולקו ע''י מתנדבים

כמדי שנה, אנשי ''צוות מנצח'' חילקו מאות סלי מזון לפסח למשפחות מעוטות יכולת: יוזמה של מתנדבים, תרומות של אנשי ב''ש בין היתר דרך ''באר שבע ביחד''
send whatsapp messsage send FB messsage
300 סלי מזון בזכות מתנדבים עם לב רחב (צילום: ערן בר שושן)

לא להשאיר ולו משפחה אחת בב''ש ללא יכולת לחגוג את ליל הסדר: מדי שנה מתארגנים מתנדבים, ארגונים, עמותות וגם - אנשים פרטיים, על מנת לאסוף סלי מזון לחג למשפחות נזקקות בבאר שבע, אשר מספרן עולה מדי שנה. בין היוזמות, זו של אנשי ''צוות מנצח'', שיחד עם תושבים - בהם מבוגרים וילדים שנרתמו למלאכה באהבה רבה, חילקו השבוע 300 סלי מזון.

''הייתה עזרה גדולה של התושבים. הגיעו מתנדבים, חיילים ואנשים מקבוצת פייסבוק, ידידים, הגיעו אזרחים וילדים שנתנו יד באריזות ועזרו בחלוקה.  היה קשה אך מהנה'', אומרת אלינור רווח אזולאי.  ''מה היינו עושים בלי כל התורמים המדהימים שתרמו ועזרו לנו לדאוג לכל המשפחות''.

וידאו: חלוקת סלי מזון בב''ש (צילום: ערן בר שושן)
​​​​​​​

''בהזדמנות זו להגיד תודה ענקית לחבריי מהצוות שבלעדיהם כל הפעילות המבורכת לא יכלה להימשך. חברי ''צוות מנצח'',  קודם כל תודה לנלי עיאש האהובה שלנו, שכרגע יושבת שבעה בעקבות מות אביה, שלה אבל השאירה לנו את הבית פתוח ונתנה הוראות מרחוק. הרגשנו שהיא איתנו, ליבנו איתה. דגנית דהן, דוד צוררו, איתמר מלכה, טניה כצמן, ליאור מהדיפור, שיר מלכה, ינון מלכה, ליאור כהן ועוד המון חברים בקבוצה''. 

''אלה המתנדבים הכי משוגעים בעיר...  שעזרו ועמלו ימים ולילות על מנת להצליח ולהגיע ליעד''. בין היתר, התמנדבים נעזרו בקבוצת באר שבע ביחד. 

בין המשפחות הנזקקות, גם משפחות בהן מפרנס או שני הורים מפרנסים, אך הן קורסות בנטל ההוצאות הגדלות והשכר הנמוך המשולם בבאר שבע. על פי נתוני הביטוח הלאומי, כ-36 אחוזים מהעובדים בעיר מתפרנסים פחות שכר מינימום. משפחות אחרות נקלעו למצב משברי אחרי שאחד ההורים - או שניהם - מפוטרים, לעיתים ממקומות עבודה שקורסים או נאלצים לצמצם את כוח האדם שלהם.