חטפו אדם, התעללו בו לעיני אשתו, ירו בו - ואחד בשני

כתב אישום נגד שני תושבי אבו רקייק על רקע תקיפה חמורה של אדם עמו היו מסוכסכים. אחד הקושרים בפרשה אף נפצע מירי ומאושפז עדיין במחלקה לטיפול נמרץ
send whatsapp messsage send FB messsage
חטפו אדם וירו בו (צילום הדמיה: PUBLIC DOMAIN PICTURES / PIXABAY)

פרקליטות מחוז דרום (פלילי), הגישה היום לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שני נאשמים, האני אלנבארי, בן 32 וחסן נבארי בן 27, תושבי אבו רקיק, אשר לאור יום חטפו את אדם ולעיני אשתו הפעילו אלימות חמורה כלפיו שכללה גם ירי מכוון לעברו, זאת על רקע סכסוך קודם.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אירה ויימן-קריקון, הנאשמים והאחרים אשר קשרו קשר בינהם לפגוע במתלונן כאמור על רקע סכסוך, עקבו אחרי המתלונן כשנסע עם אשתו ברכב, ובאיומי סכין ואקדח תקפו אותו והכו באמצעות מוט ברזל.

במהלך האירוע, בעודו אחד הנאשמים מחזיק באקדח טעון ודרוך ותוקף את המתלונן, המתלונן שנאבק בהם תפס במהלך המאבק את ידו של הנאשם עם האקדח והטה אותה הצידה. כתוצאה מכך, הכדור שנורה מאקדחו פגע בבטנו של אחד הקושרים, אשר נפצע ועודנו מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים. עוד במהלך המאבק, הנאשם ירה באקדח פעמיים לעבר המתלונן ופגע באמת ידו של המתלונן ובחזהו.

בעקבות כך, המתלונן הפסיק להיאבק בהם והם הובילו את המתלונן לשטח בפזורת לקיה, שם השאירו אותו פצוע. כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של חטיפה לשם חבלה חמורה, חבלה בכוונה מחמירה, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, עבירות נשק של החזקה, נשיאה והובלה והחזקת סכין שלא כדין ואיומים. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.