בלוני חבלה הופרחו לעבר הנגב, צה''ל תוקף בעזה

בלון ועליו מטען חבלה הופרח ונחת בשטח העוטף. הפרות הסדר, בהשתתפות אלפי פלסטינים המיידים מטענים ובקבוקי תבערה בסמוך לרצועה נמשכות גם הלילה. צה''ל משיב אש: פיצוצים ממזרח לרפיח
send whatsapp messsage send FB messsage
הפרות סדר על גבול הרצועה (מקור: טוויטר)

שוב לילה מתוח בגבול רצועת עזה, כפי שקורה מזה כמה שבועות. לדברי תושבים בעוטף עזה, כל הערב נשמעים קולות פיצוץ מאיזור הגבול. צה''ל פרוס בכוחות מתוגברים על גבול הרצועה, מולו אלפי מפגינים עזתיים שמיידים בקבוקי תבערה ומטעני נפץ. הערב הופרח בלון ועליו מטען חבלה לעבר יישוב בעוטף עזה. הבלון, על פי גורמים ישראליים, לא גרם לנפגעים או נזק. צה''ל השיב אש לעבר עמדת חמאס. 

על פי סוכנויות הידיעות פלסטיניות, הערב נשמעים קולות נפץ מזרחית לעיר רפיח. מהשעה 20:00 הושלכו כ-60 בקבוקי תבערה על כוחות צה''ל ברצועה. 

מה שקורה הערב ברצועה וביישובי עוטף עזה אינו חדש: זוהי המציאות במקום כבר שבועות ארוכים, עם זאת, מצבם של תושבי העוטף אינו נמצא במרכז עניינם ודאגתם של המתמודדים בבחירות. נדמה, כי נוצרה סוג של הכלה, על פיה יישובי הנגב סופגים את טרור הבלונים, צה''ל מפגיז מגרשים ריקים וכל עוד זה קורה בנגב ולא בתל אביב, המצב נסבל. 

דובר צה''ל מוסר הערב כי ‏''כלי טיס של צה"ל תקף עמדה של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה בתגובה להפרחת זר בלונים שנשא מטען חבלה לעבר שטח ישראל. אין נזק ואין נפגעים מהמטע''.

סוכנות הידיעות הפלסטינית נשמע קול פיצוץ ממזרח לעיר רפיח