לראשונה בבאר שבע: כנס מחיר למשתכן

איציק מצליח, תושב באר שבע, לקח יוזמה: ''המידע אודות מחיר למשתכן היה מפוזר בכמה אתרים ולזכאים היו שאלות רבות - אז פתחתי קבוצה, שגדלה ל-27,000 חברים''. שוחחנו איתו על הכנס שייערך ב-15 בנובמבר
send whatsapp messsage send FB messsage
בנייה בתוכנית מחיר למשתכן (מתוך עמוד הפייסבוק)

לראשונה בבאר שבע: כנס מידע שיעסוק בתוכנית מחיר למשתכן. הכנס מיועד לזוכים ולאלו שרוצים להירשם ולקבל מידע.
הכנס יערך ביום חמישי, ה-15 בנובמבר, בשעה 19:00, ברמות ספורטיב. את הכנס מארגן תושב העיר איציק מצליח שגם הוא זכאי מחיר למשתכן .

למה אתה מארגן את הכנס מחיר למשתכן ומה הקשר שלך לתכנית?
מצליח:
''אני תושב העיר באר שבע ולראשונה שמעתי את המושג מחיר למשתכן לפני כשלוש שנים . התכנית מאפשרת לחסר דיור לרכוש דירה חדשה בהנחה של 30% ממחיר השוק . כמו כל אחד, התחלתי לחפש מידע בנושא והמידע היה מפוזר באתרים שונים, אז החלטתי להקים עמוד פייסבוק בשם ''מחיר למשתכן'' ולהתחיל לספק מידע בעמוד ולענות לשאלות של זכאים מכל הארץ . בהתחלה העמוד התחיל לצבור תאוצה והגיע לכמה מאות ככל שעבר הזמן סיפקתי  מידע על הגרלות ופרויקטים ,העמוד גדל וכיום העמוד הגיע מעל ל 27 אלף חברים מכל הארץ .

מכאן כבר הכל התחיל להתפתח וכיום אני מנהל קבוצת מנהלים בפייסבוק / וואצאפ מכל הארץ שבקבוצות אלו אנחנו משתפים מידע אחד עם השני ושואלים שאלות וכו'. בנוסף, פתחתי ערוץ יו-טיוב עם צילומים של פרויקטים שונים בארץ על מנת שהזכאים יוכלו לראות ולהבין את התכנית. ובנוסף מנהל אתר מידע בנושא בשם "מידע למשתכן " www.Mishtaken.com" . המטרה שלי בגדול זה לספק מידע ולעזור לזוכים עם בעיות שונות , בעקבות זה התחלתי לקיים מפגשים עם שר האוצר ומנהלי קבוצות מכל הארץ , כבר נערכו 3 מפגשים כאלו שבמפגשים השר שומע ומקשיב לבעיות הזוכים מנסה לעזור ולמצוא פתרונות לבעיות השונות . בחלק מהמפגשים השתתפו נציגים ממטה הדיור ומשרד השיכון . 

מה קורה בעיר באר שבע מבחינת מחיר למשתכן ? האם כדאי להירשם ? 
''כיום העיר מונה כ – 220 אלף תושבים שרק אחוז מאוד קטן מהם הוציא תעודת זכאות מדובר על 2700 זכאים זה כמות מאוד נמוכה ביחס לתושבי העיר . ולדעתי כל זה נובע מחוסר חשיפה של התוכנית בעיר . בתוכנית זכאים רווקים מעל גיל 26 וזוגות נשואים , וגרושים , כולם צריכים להיות חסרי דירה . סה"כ הדירות שיבנו במסגרת מחיר למשתכן בעיר יהיו כ- 4400 דירות . שחלקם כבר קבלנים התחילו בבנייה מחיר ממוצע של דירה 4 חדרים חדשה מקבלן תהיה 900-950 אלף שקל . אני חושב שחשוב שזוגות צעירים בעיר וזכאים בכלל ידעו על האפשרות הזו שניתן לרכוש דירה בהנחה של 30% אחוז . המידע על מחיר למשתכן הוא רב ולכן אני מקיים את הכנס שבכנס אספק את כל המידע הדרוש שצריך לדעת . אני זוכה לשיתוף פעולה ממנהלת הסכמי הגג בעיר . גם ראש מנהלת הסכמי הגג  מר צבי טל יוסף יגיע לכנס ויסביר על השכונות החדשות בעיר .  חשוב שאנשים שרוצים לשמוע ולהבין על התכנית ירשמו לכנס . מספר המקומות מוגבל ויתכן שיפתח מחזור נוסף לכנס . 

קישור להרשמה לכנס