בחירות 2018: חדווה שקד השיקה קמפיין והציגה את רשימתה לראשות מיתר

בפני משתתפים רבים, הציגה שקד את הנבחרת שלה, בה גברים ונשים איכותיים, עם חלום וחזון ודבקות במשימה
send whatsapp messsage send FB messsage
יוצאים לדרך! חדווה שקד בהשקת קמפיין הבחירות (צילום: פייסבוק)

בערב רב משתתפים, השיקה חדווה שקד את קמפיין הבחירות שלה לראשות מיתר והציגה את הרשימה שלה למועצה.
מספר 2 ברשימתה של חדווה שקד: דוד קודיש שהוביל את תלמידי מיתר למקום הרביעי בארץ בבגרות חמש יחידות במתמטיקה, מספר 3 חני בכר המכהנת כיו"ר ועד ההורים בבית הספר עמית, ומספר 4, יגאל מדר, מנהל ההכנסות של המרכז הרפואי "סורוקה".

כ-200 תושבי מיתר השתתפו אמש בכנס ההשקה של קמפיין הבחירות של חדווה שקד לראשות מועצת הישוב במהלכו חשפה שקד את הנבחרת שלה למועצה. 

אחרי נאומה של חדווה שהתמקד בצורך של מיתר בהנהגה חדשה שתחבר את הישוב לתנופת הפיתוח האזורית שפסחה על מיתר, כדבריה, הצטרפו אליה בזה אחר זה חברי הרשימה שלה, נשים וגברים עם רקורד מרשים בתחומי עשייה שונים ומגוונים.

כ-200 תושבים גדשו את אירוע השקת הקמפיין (צילום: פייסבוק)​​​​​​​

דוד קודיש נשא דברים באירוע, נימק את החלטתו להצטרף לשקד ופירט את הסיבות בגינן היא המתאימה ביותר לתפקיד ראש מועצת מיתר: "לחדווה יש סגנון ניהולי שיתופי ומתייעץ, קשרים נכונים ברמה האזורית והארצית, יכולת לראות את החיובי ואת הטוב בכל דבר, יש לה הסתכלות מפוקחת על המציאות ופתיחות לרעיונות. זאת המנהיגות וזה סגנון הניהול שאנחנו זקוקים להם כעת".

קודיש התייחס בדבריו להישג המכובד אליו הגיעו תלמידי מיתר בחמש יחידות בגרות במתמטיקה בהובלתו, ואמר כי זוהי דוגמה שממחישה את היכולת להשפיע על הדברים הגדולים בעזרת הגדרת חלום וחזון של מה שאנחנו רוצים שיקרה, אמונה ביכולת ובדרך ודבקות במשימה.

"שתי קדנציות זה המון זמן", סיכמה חדווה שקד, "תשאלו את רוביק שהפך את באר-שבע לאחת הערים המובילות בישראל תוך עשר שנים בלבד והוכיח שזה אפשרי כשאתה נחוש, כשיש לך תוכניות וכשיש לך את היכולת לרתום משרדי ממשלה, גופים, משקיעים ותורמים לחזון שלך".

הנבחרת של חדווה שקד למועצת מיתר:
דוד קודיש: בעל תואר ראשון ושני בהנדסת תעשייה וניהול, לקראת סיום דוקטורט, בעל ניסיון רב שנים בניהול מערכות מידע באינטל, הוביל את תלמידי תיכון "מיתרים" למקום רביעי בארץ ב-5 יחידות בגרות במתמטיקה, מרצה באוניברסיטת בן-גוריון ומייעץ לארגונים.
חני בכר: בעלת תואר ראשון בניהול וכלכלה, תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מאוניברסיטת בן-גוריון, יו"ר ועד ההורים בבית הספר עמית, מעניקה ליווי והכוונה כלכליים למשפחות בהתנדבות.
יגאל מדר: מנהל ההכנסות של המרכז הרפואי סורוקה, בעל תואר ראשון במנהל ומדיניות ציבורית ותואר שני בניהול מערכות בריאות, מנוסה בתהליכי עבודה מורכבים, ניהול, גביה, עריכת מכרזים ופיקוח עליהם.
אתי קנפו: הנדסאית מכונות העוסקת מזה 35 שנה בתחומי אדריכלות, פיתוח תשתיות, בטיחות ואיכות הסביבה.  שותפה לעריכת תוכניות בינוי ופיתוח ברחבי הארץ.  
יעל חמו: בעלת תואר בהנדסת תעשיה וניהול, אשת קריירה בהיי-טק, שותפה בקידום חוק הפיקוח על גנים הנמצא בשלבי חקיקה בכנסת, שותפה בקידום תכנית המתאר למיתר. 
דוד סיניגליה: בעל ניסיון עסקי של 55 שנה אשר ניהל והקים חברות רב-לאומיות, יסד את שני המפעלים הראשונים בתחום ההייטק ביוקנעם והעסיק רבבות עובדים באנגליה, ארה"ב וישראל.
אילנה כהן: תושבת מיתר מזה 31 שנה, גמלאית בנק אוצר החייל, פעילה במועדון רוטרי ומתנדבת בעמותת פעמונים המעניקה ייעוץ והכוונה כלכליים למשפחות.