אין לכם אוטו? מחר, שבת, סעו לים עם הימבוס

הימבוס, שירות האוטבוסים הפרטי לחוף הים, חוזר מחר, ה-2 ביוני, עם שתי הסעות. זו השנה השלישית בה השירות מופעל בבאר שבע
send whatsapp messsage send FB messsage
נוסעים לים בכיף, עם הימבוס (צילום: יח''צ)

מחר, שבת, נפתחת עונת הקיץ השלישית  של שירות הימבוס. שני אוטובוסים יעמדו לרשות הרוצים לנסוע בים ואין להם רכב פרטי. אוטובוס אחד ייצא בשעה 10:00 בבוקר ויחזור בשעה 16:00. השני ייצא בשעה 13:00 ויישוב בשעה 18:00. 

עמוד הפייסבוק של ימבוס פרסם את התחנות שיעמדו לרשות הנוסעים לים:

תחנות ימבוס (מתוך עמוד הפייסבוק)

''כל שבת יצאו שני אוטובוסים, התושבים והתושבות יוכלו לבחור מה שנוח להם", אומרי אנשי ימבוס.  ''אנחנו מאמינים שנכפיל את מספר הלקוחות שלנו השנה בגלל שמכירים אותנו הרבה יותר וגם בגלל האפשרות לבחור בין שני אוטובוסים בשעות שונות.  את שנה שעברה סיימנו עם 950 לקוחות: ילדים, משפחות, עולים חדשים וכו'.  התחנות הן על שדרות רגר ושדרות טוביהו''. 

ימבוס, שירות חשוב לטובת תושבי באר שבע (צילום: יח''צ ימבוס)

''חשוב לזכור שאנחנו נעצור בתחנות שנבחרו במעמד הכרטיסים לאותה השבת בלבד! על כן, וודאו שקניתם את הכרטיס מראש וכתבתם לנו באיזו תחנה אתם רוצים לעלות ולרדת'', אומרים בימבוס. את הכרטיסים ניתן לרכוש בקישור הזה.
כמו כן, ניתן לרכוש כרטיסים אצל הספר אבי אזורה במרכז גילת.

לימבוס יש דף פייסבוק, בו כל הפרטים להרשמה ודרכים נוספות ליצירת קשר. 

כמו כן, ניתן להזמין כרטיסים ולברר פרטים בטלפונים: 055-9256672 ו- 055-9256678 (ברוסית). 

בשנה שעברה ניסו גורמים דתיים למנוע את הפעלת השירות לים, עבור תושבי באר שבע שאין ברשותם מכונית פרטית. התנועה למדינה יהודית, ארגון המבקש לחזק את חוסנה, זהותה, אופייה וערכיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, ציונית ודמוקרטית שיגרה מכתב, בו הורתה להפסיק את השירות. עם זאת, השירות נמשך, היות ומפעיליו מקפידים על כל הכללים. כמעט 1,000 איש נהנים מדי שבת מהטיולים לים.