כלבת המשטרה איתרה סמים בשווי מיליון שקלים

הכלבה לולה ריחרחה ומצאה: 500 גרם קוקאין, אלפי כדורי אקסטזי וכ- 50 קילוגרם חשיש. בני זוג נעצרו והיום המשטרה תבקש הארכת מעצרם
send whatsapp messsage send FB messsage
חלק מהסמים שהוסלקו באיזור חובב (צילום: דוברות המשטרה)

בפעילות הכלבה המשטרתית המיומנת "לולה" יחד עם בלשי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול באזור רמת חובב , אותרו אתמול מוסלקים בבור שבחצר מתחם מגורים סמים מסוגים שונים במשקל של מאות גרמים בשווי מוערך של מעל למליון ש"ח. בני זוג המתגוררים במקום נעצרו והועברו לחקירה במשטרה. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

לפעילות יזומה של בלשי משטרת ישראל, יחד עם לוחמי מג"ב, הצטרפה הכלבה "לולה" ממדור בעלי החיים של המחוז הדרומי במשטרת ישראל על מנת לסייע בידי כוחות המשטרה ההולכים על שתיים באיתור ותפיסת סמים מסוכנים בפזורת אל-עזזמה שבאזור רמת נגב. פעילות משותפת זאת אתמול הביאה לאיתור סמים מסוכנים רבים, ביניהם כ- 500 גרם קוקאין, אלפי כדורים במשקל כולל כ- 700 גרם של כדורי "אקסטזי" וכ- 50 קילוגרם סם מסוג חשיש.
במהלך פעילותה של "לולה" יחד עם הבלשים והלוחמים, החלה "לולה" לרוץ במהירות אל מחוץ למתחם המגורים ושם בחצר החלה לחפור באדמה. מיד נרתמו לסייע לה במשימה גם מפעילה והבלשים שחפרו ביחד עמה  ותוך זמן קצר אותר שם שק ובתוכו נמצאו הסמים השונים. 
בני הזוג, בעל ואישה, שניהם בשנות ה- 20 לחייהם נעצרו והועברו לחקירה במשטרה שבסיומה נכלאו. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט בבאר שבע.

​​​​​​​
כלבת המשטרה "לולה" מאתרת את מחבוא הסמים (צילום: דוברות המשטרה)