נער דקר בן גילו בשל חוב כספי

לפני שבוע נדקר נער ונפצע באורח קשה, בדרך מצדה בבאר שבע. כעת חושפת המשטרה כי המניע היה חוב כספי על רקע הימורים
send whatsapp messsage send FB messsage
סיבת הדקירה: חוב הימורים (צילום הדמייה: PETER KRATOCHVIL/ PUBLIC DOMAIN)

מחר בתום חקירה ולאחר ביסוס התשתית הראיתית ע״י חוקרי הנוער של המשטרה, יוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, כנגד נער כבן 16 ועשרה חודשים בחשד שדקר נער אחר בבאר שבע ב-14 בנובמבר וגרם לו לפציעה חמורה, בגינה הוא מאושפז בבית החולים. המניע חוב כספי.

ב-14 בנובמבר, בשעות הערב, התקבל דיווח במשטרה אודות נער כבן 17, שנדקר ברחוב דרך מצדה-יהודה הלוי בבאר שבע ופונה כשהוא במצב קשה לבית החולים סורוקה. השוטרים ופקחני הנוער שהגיעו לזירה פתחו בסריקות ואיתרו שני חשודים במעשה, קטין ובגיר כבן 19, עצרו והעבירו אותם לחקירה במשטרה בבאר שבע. במהלך חקירתם הכחישו השניים כל קשר לאירוע הדקירה ומעצרם הוארך מעת לעת.
בתום ביצוע פעולות חקירה, עלה כי החשוד הקטין הוא זה שדקר את הקורבן על רקע חוב הימורים על סך 2000 ש״ח , זאת לאחר שקבע עימו מפגש באמצעות חבר משותף ושם דרש ממנו שיפרע את חובו. מחר בתום חקירה ולאחר ביסוס התשתית הראיתית יוגש כנגדו ע״י פרקליטות מחוז דרום כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.
 מהמשטרה נמסר כי מדובר באירוע חמור מאוד של אלימות שהגורם לו הינו חוב כספי על רקע הימורים וכי המשטרה תמשיך לפעול כנגד מפעילי ומנהלי מקומות ההימורים, המשמשים כמקור הכספי של גורמים עבריינים ו כמחוללי פשיעה ואלימות.