'מי שבע' ביריד הזכויות באופקים: מים, מידע וזכויות

נציגי תאגיד המים והביוב 'מי שבע' השתתפו ביריד הזכויות של עיריית אופקים, שבו ניתנה לתושבים הדרכה אישית על חשבונות מים, תשלומים, שירותים דיגיטליים ושימוש חסכוני במים.
שיתוף בווטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף בטוויטר שיתוף באימייל הדפסת כתבה
נציגי תאגיד המים והביוב 'מי שבע' השתתפו ביריד הזכויות של עיריית אופקים, שבו ניתנה לתושבים הדרכה אישית על חשבונות מים, תשלומים, שירותים דיגיטליים ושימוש חסכוני במים. צילום: מי שבע

ביום ראשון השבוע השתתפו נציגי תאגיד המים והביוב 'מי שבע' ביריד הזכויות שהתקיים בעיר אופקים - אירוע קהילתי חשוב ביוזמת עיריית אופקים, שמטרתו להנגיש מידע, שירותים חיוניים וזכויות לתושבים בתחומים מגוונים כמו דיור, תעסוקה, חינוך, רווחה וצריכת מים.

במהלך היריד הציגו נציגי 'מי שבע' לתושבים סקירה מקצועית על מגוון השירותים שמציע התאגיד, כולל הסברים מפורטים על חשבונות המים, דרכי תשלום נוחות, שימוש בשירותים דיגיטליים והסדרים מיוחדים המיועדים לאוכלוסיות מוחלשות. בנוסף, ניתנה הדרכה מעשית על שימוש נכון וחסכוני במים, מתוך מטרה להעלות מודעות להתנהלות סביבתית אחראית.
נציגי 'מי שבע' עמדו לרשות התושבים והשיבו לשאלות רבות, סייעו בהגשת בקשות ובפתרון סוגיות פרטניות. בתאגיד הדגישו כי ההשתתפות באירוע היא חלק מהחזון הארגוני לחיזוק הקשר עם הקהילה, לקידום שקיפות, הנגשת שירותים, והבנת הצרכים של כלל האוכלוסייה.מ'מי שבע' נמסר: ''ההשתתפות ביריד הזכויות באופקים היא ביטוי למחויבות שלנו לקהילה. אנו רואים חשיבות רבה במפגש ישיר עם הציבור, בהקשבה ובמתן מענה אישי. אנו מודים לעיריית אופקים על שיתוף הפעולה הפורה ועל ההזדמנות לקחת חלק באירוע חברתי חשוב זה.''