לראשונה מאז פרוץ המגפה: להקת קמע יוצאת לסיבוב הופעות בגרמניה

הלהקה תערוך סיבוב הופעות גדול עם היצירות ''הפסיון של מתאוס 2727'' ו''זעם'', יצירתו של תמיר גינץ
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: יח''צ להקת קמע / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א'

לראשונה מאז פרוץ משבר הקורונה הוזמנה היצירה "הפסיון של מתיאוס  2727" לפסטיבלים רבי מוניטין בגרמניה היצירה הינה שיתוף פעולה שנוצר מלכתחילה בין  גרמניה- ישראל וקטפה ביקורות מעולות בכל רחבי העולם ולצידה "זעם" יצירתו החדשה של גינץ שמוזמנת להופעות בהמשך העונה.

בעוד כשבועיים תצא להקת המחול קמע, מהמובילות בלהקות המחול בישראל   לסיור הופעות בגרמניה: היצירה "הפסיון של מתאוס 2727 "למוזיקה של י.ס. באך בכוריאוגרפיה של תמיר גינץ, תועלה בליווי מוסיקה מוקלטת בפסטיבל קמפטן ולאחר מכן תמשיך לפסטיבל לודוויג-שאפן שהוא מפסטיבלי האומנות היוקרתיים באירופה. היצירה החדשה "זעם" תפתח את תוכנית המחול בנאוייס, בסדרה עם להקות מחול עם מוניטין כמו להקתה של מארתה גרהם ואריק גוטייה משטוטגרט, כך שלהקת המחול קמע ממצבת את עצמה כאחת משגרירות התרבות החשובות ביותר של המדינה. בנוסף, היצירה "זעם" תמשיך להופעות נוספות בחודש נובמבר  בעיר מונסטר, אחת מהערים העתיקות בגרמניה בירתה של מחוז נורדריין-וֵסְטְפַאליה (בגרמנית: Nordrhein-Westfalen). 

צוות הרקדנים וההנהלה בהובלתו של הכוריאוגרף והמנהל האמנותי של הלהקה, תמיר גינץ, המונה 20 אנשים, נרגשים לאחר שנתיים של קיפאון לייצג את המדינה ואת העיר באר שבע ברחבי העולם וכבר נערכים לסיורים הבאים בהמשך השנה המתוכננים בצרפת, שוב בגרמניה, מקסיקו ועוד.


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com