הבשורה שכל אמא חיכתה לה: מותג האופנה הישראלי שמשגע את הרשת – ועכשיו גם את גוגל

אם יצא לך לאחרונה לגלול בפיד או לחפש בגוגל המלצות לבגדי הריון ולאחר לידה, יש סיכוי גבוה מאוד שנתקלת בשם Mon Soleil. לא מדובר בעוד מותג אופנה, אלא בבשורה של ממש עבור נשים בהריון, נשים מניקות ואימהות בכלל.
זהו מותג שמצליח לעשות את מה שנדמה היה עד היום כבלתי אפשרי: לשלב אופנה, נוחות, פרקטיקה – וסטייל חסר פשרות.
מאחורי המותג עומדת המעצבת אור ליבוביץ, שבמהלך חופשת הלידה שלה הבינה עד כמה קשה למצוא בגדים שמותאמים באמת לאמא אחרי לידה – כזו שגופה משתנה, שזקוקה להנקה קלה ודיסקרטית, ושעדיין רוצה להיראות ולהרגיש טוב.
מתוך החוויה האישית הזו נולד Mon Soleil, שמאז משיק קולקציות שמצליחות לגעת בנקודות הכי רגישות וחשובות לאמהות: הנראות, ההרגשה והנוחות.
אז למה גוגל כל כך אוהב את Mon Soleil?
התשובה פשוטה: כי גולשות מחפשות את זה. כי אימהות שכותבות "בגדים אחרי לידה", "חולצות הנקה אופנתיות" או "מה ללבוש בהריון לחג" – מוצאות את Mon Soleil במקום הראשון.
זו לא רק תוצאה של קידום אורגני חכם, אלא תוצאה של שיח נשי אמיתי ומחובר. נשים משתפות, ממליצות, מצטלמות – והמותג הפך לשם שכולם מדברים עליו.
בקולקציה החדשה לחג, המותג מציג קו מרענן בגווני לבן, בז' ושמנת – חגיגי, טבעי ונעים.
כל גזרה בקולקציה תוכננה כך שתתאים לגוף משתנה, עם דגש על איכות הבדים, נוחות לאם ולתינוק, ומעל הכל – מראה מלא בשיק שגורם לך להרגיש פשוט יפה.
אחד הפיתוחים הבולטים של המותג הוא חולצות ההנקה עם רוכסנים נסתרים בצדי החולצה, שמאפשרים להניק בנוחות ובפרטיות – מבלי לוותר על הלוק.
יותר ויותר אמהות משתפות שהקולקציה של Mon Soleil הפכה לחלק בלתי נפרד מהשגרה שלהן – אם זה ביציאה לגינה, בעבודה או אפילו בשישי בערב.
ומהרגע שהשם החל לרוץ ברשתות – הוא זינק גם בגוגל.
אור ליבוביץ מסבירה: "המטרה שלי היא לתת לכל אישה הרגשה שהיא נראית נהדר, גם כשהיא לא ישנה בלילה. לא צריך לבחור בין פרקטי ליפה – אפשר הכל ביחד".
אז אם את בהריון, אחרי לידה או פשוט מחפשת בגדים שמכבדים אותך כאמא – Mon Soleil מחכה לך. ובשונה ממותגים אחרים – הוא מבין אותך באמת.
להשיג: https://monsoleiloutfit.com/