בעלי העסקים משדרות, שער הנגב והסביבה למען סטודנטים מעוטי יכולת

בעלי עסקים רבים מאזור שדרות, העוטף ובאר שבע, נרתמו למען הסטודנטים ותרמו מגוון פרסים, ביניהם שוברים לארוחות, עיסויים וחופשות בארץ. זאת כחלק מפרויקט התרמה רחב שנקרא "קמחא-דפסחא"
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: Image by truthseeker08 from Pixabay

כבכל שנה אגודת הסטודנטים ומשרד הדיקן מגייסים כספים לטובת סטודנטים וסטודנטיות מעוטי יכולת לקראת חג הפסח. השנה, הוחלט כי על מנת לעודד את הסטודנטים לפתוח את הכיס ולתרום לחבריהם, גיוס התרומות יתבצע בצורת הגרלה נושאת פרסים, כאשר כל ההכנסות מהכרטיסים להגרלה יופנו לתרומות. הקמפיין יארך 100 שעות בלבד - מיום ראשון 14.3 ועד ליום חמישי 18.3.

לאחר שנה לא פשוטה בה ציבור הסטודנטים בישראל, ספג פגיעה כלכלית, חברתית ונפשית קשה, הוחלט להגדיל את קמפיין גיוס התרומות לחג הפסח. זאת לאחר שלמשרד הדיקן מגיעות אלפי פניות של סטודנטים וסטודנטיות במצוקה כלכלית העומדים בפני סכנת נשירה מהלימודים..

כדי להשתתף בהגרלה יש להיכנס לאתר: https://sapir-aguda.org.il/aguda/ ולבחור את מספר הכרטיסים המבוקש. ההגרלה תיערך ביום שני 22.3 ותשודר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של אגודת הסטודנטים והסטודנטיות במכללת ספיר.

יורי לוין, יו"ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות בספיר: " אחד מעקרונות הדגל שלנו כאגודה במכללת ספיר היא ערבות הדדית. השנה, מקבל מושג זה משמעות נוספת לאחר שמאות סטודנטים גילו מצוקה כלכלית ונפשית , עקב משבר הקורונה. אנחנו נמשיך לעודד תרומות וסיוע של סטודנטים לחבריהם, על מנת שנוכל למגר ולמזער ככל הניתן את הנזקים משנת הלימודים המקוונת. "

ההגרלה בפיקוח רו"ח ועו"ד.



על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com


​​​​​​​

כתבות נוספות למקרה שפספסת...