פרויקט חדש בנתיבות "צרפתי על הנחל"

קבוצת רמי צרפתי מוציאה לשיווק 145 יח"ד לשוק החופשי בפרויקט "צרפתי על הנחל" המשלב גם דירות במסגרת תכנית מחיר למשתכן. מדובר ב-40% מתוך 363 הדירות שייבנו בפרויקט "צרפתי על הנחל" בשכונת נווה שרון בנתיבות,
send whatsapp messsage send FB messsage
הדמיה: רועי מור

תמהיל הדירות המשווקות לשוק החופשי מגוון וכולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן בנות 3-4 חדרים, ודירות פנטהאוז בנות 5-6 חדרים שכוללות מרפסות גדולות במיוחד. לפרויקט התקבל כבר היתר בנייה מלא.

טווח המחירים יחל בכ-900 אלף שקל לדירת שלושה חדרים עד כ-1.7 מיליון שקל לדירות הפנטהאוז 6 חדרים. החברה תעניק לרוכשים תנאי מימון נוחים וגמישות בתשלומים בהתאם ליכולת הכספית של הרוכשים.

לדברי רמי צרפתי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת רמי צרפתי, "הפרויקט מהווה אחת מההזדמנויות היחידות בישראל לרכוש דירה חדשה בפחות ממיליון שקל. רמת הגימור של הדירות תהיה גבוהה מעל הסטנדרט המקובל בכלל ובנתיבות בפרט, וכל דירה מקבלת מחסן צמוד וכן חניה.  הפרויקט מרכז עניין וכבר לפני היציאה לשיווק קיבלנו פניות שהפכו למכירות. עיריית נתיבות מבצעת פיתוח רחב היקף של השכונה לרווחת התושבים והיא צפויה להפוך לפנינה של אזור הדרום".

פרויקט "צרפתי על הנחל" משתרע על שטח של כ-20 דונם וכולל 10 בנייני מגורים בני 9 קומות כל אחד, עם כ-36 דירות בכל בניין. 60% מהדירות מיועדות לזכאי מחיר למשתכן ו-40% מיועדות לשוק החופשי. 

שכונת נווה שרון ממוקמת בחלקה הצפון מערבי של נתיבות, ליד הכניסה לעיר מכביש 25 ובסמוך לנחל בוהו. השכונה תכלול כ-2,600 יחידות דיור על פני 1,280 דונם, וכ-530 צמודי קרקע, כ-35,000 מ"ר למסחר ותעסוקה, ושטחים ציבוריים בהיקף של כ-50,000 מ"ר. מתוכנן לקום בה גם פארק נחל בוהו בשטח של 900 דונם. עיריית נתיבות אחראית על פיתוח כל התשתיות – כבישים, גינות ומדרכות, תשתיות למוסדות חינוך וציבור כגני ילדים, ביוב, עבודות עפר ותאורה.