עידן חדש של חוויה מדברית מדבריום, פארק החיות ע"ש ג'ק ג'וזף ומורטון מנדל, הוא מרחב ראשון מסוגו המאפשר מפגש חוויתי ייחודי בין המבקר לבעלי החיים. פארק החיות דוגל בלמידה פעילה באמצעות חוויה, התנסות, חקר וסקרנות. זאת באמצעות: חווית טיול מדברית מגוונת, חוויות משחק אינטראקטיביות, מפגש בלתי אמצעי עם בעלי החיים ושיטות הדרכה חדשניות.
שמי יסמין אלפי, אני בעלת סטודיו לעיצוב בתי מזוזות בשלל גוונים וגדלים המיוצרים בעבודת יד מאבני קריסטל . בתי המזוזות הנותנים מראה יוקרתי- מיוצרים בישראל עם המון אהבה וסבלנות, תוך שימוש בחומרי הגלם הכי איכותיים הקיימים בשוק ובעולם. קו העיצובי שלי מאופיין בעיקר בעבודת יד נקיה ומושלמת תוך שמירה על איכות המוצר ושימת דגש לפרטים הכי קטנים שזה חלק בלתי נפרד מעבודתי. אצלנו תוכלו למצוא בנוסף לבתי המזוזות, שלטים מעוצבים מאבני הקריסטל ייחודים אך ורק לנו. ברכת העסק , ברכת הבית ותוספות של אלמנטים שונים. אז קדימה , לאיזה אבן אתם מתחברים? איזה צבע אהבתם? ואני אדאג לעצב לכם את מכלול הקדושה והיופי! שלכם, יסמין.
טאצ'בול ישראל בבאר שבע : המשחק שכבר שיגע את העולם המשחק הפופולרי שכבש את העולם כולו הגיע לישראל. הכירו את המשחק המהנה והמאתגר ביותר שקיים היום – שילוב של הקפצות, קורדינציה והנאה שיוצרים חוויה אחת גדולה שכמותה לא הכרתם – אז איך המשחק עובד? כמו טניס רק עם הקפצות.. סתם, זה יותר מזה – הנה טעימה ממה שמחכה לכם במתחם שלנו. המטרה העיקרית שלנו היא ליצור חווית ספורט שונה בישראל תוך השקעה קפדנית בעיצוב, בתנאי המשחק ומחשבה על הלקוח שבקצה – אתם. מלבד מגרשים בסטנדרט אירופי, רצינו לספק לכם חווית אירוח שלמה הכוללת הקרנת משחקים, בר אוהדים ומתחם אוכל מפנק. כל אלו נועדו בכדי שאתם תהנו, תקפיצו, תשמחו ובעיקר תשחקו טאצ'בול – גם אם אתם לא מקצועיים (זה חלק מהחוויה, תאמינו לנו)