לשוב למקום הראשון בפגישה הראשונה של בוזגלו בטרנר במדי מכבי חיפה

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר: "אנחנו לא חוששים משום דבר, עשינו הכנה הכי טובה כדי לנצח. אנחנו מתכוננים לכל דבר, לא רק למצבים הנייחים של מכבי חיפה"...
send whatsapp messsage send FB messsage
מאור בוזגלו. "הוא חלק בלתי נפרד מההישגים שלנו ותמיד יהיה חלק מההיסטוריה של המועדון" (צילום: שי מוגילבסקי)

רגע לפני נעילת המחזור ה-15 בליגת העל בכדורגל המצב בטבלה הוא כזה: הפועל חיפה ראשונה עם 32 נקודות, בית"ר ירושלים שנייה עם 30, הפועל באר שבע רק שלישית עם 30, מכבי תל אביב רביעית עם 29 נקודות.

אם באר שבע תנצח הלילה את מכבי חיפה בטרנר (שעת פתיחה, 21:00), היא תשוב למקומה הטבעי בשנתיים האחרונות, בראש הטבלה. תיקו יספיק לה רק למקום השני. מכבי חיפה אמנם נמצאת רק במקום התשיעי עם 16 נקודות בלבד, רחוקה כבר 10 נקודות מהמקום השישי המוביל לפליי אוף העליון (בני יהודה תל אביב), אך יש לה בהרכב את היהלום הנוצץ של באר שבע בשלוש העונות האחרונות – מאור בוזגלו הנפלא.

מספר 11 יספוג בוודאי שריקות בוז, במקרה הטוב, מכ-15 אלף אוהדי באר שבע, שכל כך סקרניים לראות את בוזגלו בירוק, עד כדי כך שחיסלו את כל  הכרטיסים ב"שפע הפקות" וכעת מתנהלת "מסחארה" בפייסבוק להשגת כרטיסים במחירים לא שפויים.

מאור בוזגלו מצדו, שנזרק מבאר שבע אחרי שהוליך אותה לשתי אליפויות רצופות אחרי 40 שנה, עם לא פחות מ-44 שערים וכמות דומה של בישולים, ישאף "לנקום" ולהנחיל לקבוצתו לשעבר הפסד ליגה היסטורי בטרנר, אחרי 40 משחקים ברצף במשך שנתיים ושלושה חודשים, מיום שני 21 בספטמבר 2015, עת נחנך המבצר בתיקו אפס עם ... מכבי חיפה.

מאמן באר שבע ברק בכר נדרש אתמול במסיבת עיתונאים להתייחס לתכשיט לשעבר ונשאל אם הוא חושש ממנו... בכר: "אנחנו לא חוששים משום דבר, מתכוננים למשחק חשוב כמו כל משחק. עשינו הכנה הכי טובה כדי לנצח. אנחנו מתכוננים לכל דבר, לא רק למצבים הנייחים של מכבי חיפה, אלא לכל הדברים החיוביים.

"מאור בוזגלו נתן שנים יפות, הוא חלק בלתי נפרד מההישגים שלנו ותמיד יהיה חלק מההיסטוריה של המועדון. אבל, אני לא מתעסק באם הוא היה פה, אלא במה שיש לי עכשיו ויש לנו סגל מצויין. היו שינויים, אבל יש לי סגל מלא עם ספסל מצויין, כולל כאלה שיכולים להיכנס ולשנות את המשחק. טוני וואקמה לשמחתי בריא ויהיה בסגל. הוכחנו בשנתיים וחצי האחרונות שאנחנו קבוצה שיודעת להתגבר על חסרונו".

הבלם לואיי טאהא, שיחזור להרכב לאחר פציעה: " מאור היה חלק בלתי נפרד מהקבוצה, היום הוא בקבוצה אחרת ואין לי מה להוסיף למה שברק אמר. אנחנו באמצע העונה, הליגה צפופה, הקבוצות התחזקו ולמדו אותנו כמו שצריך ובגלל זה אנחנו מתקשים. לחץ תמיד יש בכדורגל, במיוחד במקום כמו באר שבע שרצים לכל התארים. זה לחץ חיובי, גורם לנו לתת את המאה אחוז באימונים. אני רק רוצה להמשיך להצליח ולהשיג תארים. כמו שהתרגלנו, אין אצלנו שחקן קבע בהרכב, אלא סגל רחב וחזק. כל אחד רוצה לשחק אבל מכבדים את החלטות המאמן".

והמאמן, כך מסתמן, יעלה הרכב התקפי הפעם, אחרי שני הפסדים רצופים של 0-1 בנתניה (גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב ומשחק הליגה האחרון מול מכבי נתניה). זה אומר שבמרכז הקישור ישחק שחקן יצירתי, מיכאל אוחנה, על חשבונו של ה"גרזן" דן איינבינדר המאכזב. זאת, לצד שני שחקני כנפיים טכניים. למרכז ההגנה ישוב הבלם הכי טוב בליגה הישראלית, מיגל ויטור. ​​​​​​​

כתבות נוספות למקרה שפספסת...