להשיג רק ניצחון ובכל הכח לשוב למקום הראשון

למרות שביום חמישי הגמר מול מכבי תל אביב ומחזיקת גביע הטוטו שואפת לשמור על תוארה, הפועל באר שבע תעלה הערב בהרכבה החזק ביותר למשחק הליגה עם בני סכנין בעכו (20:15, שידור ישיר בערוץ ספורט בתשלום)
send whatsapp messsage send FB messsage
בן שהר. החלוץ הבכיר בהרכב הפותח (צילום: בן בודה)

דודו גורש; בן ביטון, מיגל ויטור, ג'ון הוגו, מאור מליקסון, טוני וואקמה ובן שהר – שבעת שחקני ההרכב הפותח שנחו ביום חמישי במשחק האחרון בליגה האירופית (0-2 לויקטוריה פלזן הצ'כית בטרנר) צפויים לשוב ולשחק, לפחות מרביתם, במשחק ליגת העל הערב (יום ראשון, בשעה 20:15) מול בני סכנין באיצטדיון עכו (שידור ישיר בערוץ ספורט בתשלום).

ניצחון צפוי של אלופת המדינה בשנתיים האחרונות יקפיץ אותה מן המקום השני לראשון בסיום סיבוב המשחקים הראשון עם 30 נקודות ב-13 מחזורים, שתי נקודות יותר מהמוליכה כרגע, הפועל חיפה שאיבדה אתמול שתי נקודות יקרות בתיקו 1-1 באשדוד.

בני סכנין, שנמצאים אי שם במרכז הטבלה ומטה, עם 15 נקודות, יצופפו את ההגנה שלהם בשלושה בלמים וחמישה שחקנים, כדי להימנע מהפסד נוסף, אחרי התבוסה שלהם במחזור הקודם, 0-3 לבני יהודה תל אביב.

בהנהלת בני סכנין בונים על הכנסה כספית מ-1,500 אוהדים מבאר שבע, שמצדם מתארגנים כבר למשחק הבא, ביום חמישי השבוע, מול מכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו, כשלאיצטדיון בנתניה צפויים להגיע כ-5,000 אדומים ביום הראשון של חופש חנוכה בבתי הספר. מכירת כרטיסים ערה מתנהלת ב"שפע הפקות" במחיר אחיד של 55 שקלים (כולל עמלה) ליציע המערבי.

למרות שברקע הגמר ומחזיקת גביע הטוטו שואפת לשמור על תוארה, היא תלך הערב בכל הכח על ניצחון בעכו. רק אם בשלב מסויים היא תוביל בבטחה, המאמן ברק בכר יערוך חילופים ויאפשר לכוכביו הרפייה.