חזרו לסורם: הפועל באר שבע שוב הפסידה בקונכייה

מכבי רחובות הכניעה את יניב בורגר וחניכיו 78-84 ונותרה מושלמת בפיסגה. "אנחנו לא נראים כמו קבוצה"! כך הודה, כבר במחצית, הקפטן הבאר-שבעי אוהד כהן. סטורם וורן החמיר את פציעתו הקודמת מסדק לשבר!
send whatsapp messsage send FB messsage
הפועל באר שבע הולכת לאיבוד מול רחובות. כמה שהקונכייה ריקה (צילום: באדיבות חן אזרן)

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, שטשטשו פתיחת ליגה כושלת, הפועל באר שבע חזרה צעד אחד לאחור, כשספגה הפסד ביתי צורב מול מוליכת הטבלה מכבי רחובות 78-84. רחובות נותרה מושלמת, יש לה כבר שישה ניצחונות בשישה מחזורים ואילו באר שבע היומרנית הרחק מרחוק אי שם במרכז הטבלה הלאומית.

הפסד הבית השני בליגה בהיכל הקונכייה העונה הוא תולדה של רבע רביעי חלש של באר שבע/בני שמעון יחסית לרחובות שקלעה לא פחות מ-28 נקודות בעשר הדקות האחרונות של ההתמודדות וחשפה הגנה לקויה. יש לציין, שכוכב הקבוצה החדש סטורם וורן שיחק ברבע הזה עם כף יד חבושה, לאחר שנפצע במהלך הרבע השלישי והחמיר את פציעתו הקודמת מסדק לשבר!

לכאורה, וורן "עשה את שלו" עם 24 נקודות וגם קלט עשרה כדורים חוזרים והשלים "דאבל פיגרס" נאה, אך זה לא הועיל לקבוצה לרשום ניצחון ולהתקרב לצמרת. ביכולת הזו ובקצב הזה, יהיה קשה מאוד להגשים את החזון/חלום של נשיא המועדון כפיר ארזי. המזל, שהליגה הסדירה כמעט ואינה קובעת דבר, זהו שלב ראשוני מקדמי ועד לפליי אוף באביב יש עוד הרבה זמן ויכולים להיות עד אז שינויים רבים.

רחובות הייתה טובה יותר והובילה כמעט לאורך כל המשחק, בפער של בן 3 ל-7 נקודות. במחצית הובילה ב-5 הפרש, 38-43. הקפטן הבאר-שבעי אוהד כהן הודה בהפסקה, בשידור ישיר בערוץ הספורט: "אנחנו לא נראים כמו קבוצה! אנחנו חסרי אנרגיה, לא משחקים אחד בשביל השני"... כנראה שהמאמן יניב בורגר צריך לעשות חושבים או שאולי כפיר ארזי צריך לעשות חושבים בשבילו?

אוהד כהן מול ​​​​​​​

בתחילת הרבע השלישי האורחים מרחובות עלו ליתרון דו-ספרתי, של 14 נקודות, אך באר שבע הצליחה לעשות ריצה מרשימה, של 2-18 ולעלות ליתרון בן 4 נקודות לקראת סיום הרבע השלישי. זאת, בהנהגתו של הרכז עדי כהן סבג והרבה בזכות קליעות משוגעות של אנדל קומברבאץ', למרות שהחטיא הטבעה בצורה שלומיאלית כשעלה לבד לסל.

הפער הצטמצם, 56-58 לבאר שבע עשר דקות לסיום ובעשר הדקות שנותרו – נפילה של האדומים. אולי בגלל רוטציה קצרה במיוחד, של שמונה שחקנים בלבד, שהתעייפו והפסידו.

החמישייה הפותחת של באר שבע וקולעי הנקודות: סטורם וורן 24 (+ 10 כ"ח), אנדל קומברבאץ' 21, עדי כהן סבן 11 (+ 9 אס'), אנטוני פישר 7, אור סולומון 4 נק'.

עוד שיחקו וקלעו: טוני יאנגר 6, אוהד כהן 3, עמית גרשון 2.

קהל: כ-500 צופים בלבד בהיכל הקונכייה שמכיל 3,000 מושבים.

ביום שלישי הבא, בשבע וחצי בערב, באר שבע תצא למשחק חוץ מול מכבי הוד השרון החלשה, שהובסה הערב 73-108 בגליל העליון.