אל חאמיד - מי הוא הבלם הצעיר שסיכם אמש בהפועל באר שבע?

בלמה הצעיר של מ.ס אשדוד עושה את דרכו לבירת הנגב ויחתום ל-5 עונות במועדון לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות
send whatsapp messsage send FB messsage
אלחמיד מאושר, צילום: מתוך הפייסבוק של השחקן.

הפועל באר שבע ממשיכה להתחזק בעמדות בהן יש חוסר, והחלק ההגנתי של הקבוצה בהחלט חסר. ההגנה של הפועל באר שבע לא פתחה את העונה בצורה הכי מרשימה, הבחורים של ברק בכר ספגו שישה שערים בארבעת המשחקים שלהם בזירה האירופית, ואם לא די בכך, הפציעה של מיגל ויטור באלוף האלופים רק מוסיפה לכאב הראש של המאמן. ויטור, שנפגע ברצועה הצולבת בברך ימין, ייעדר בתקופה הקרובה ולא יוכל לעזור להפועל באר שבע להשיג את מטרותיה, כשהראשונה שבהן היא העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות. 

עם היוודע השלכות הפציעה של הבלם הפורטוגלי, קברינטי המועדון החלו בחיפושים אחר בלם ישראלי שיוכל להיכנס למשבצת החסרה ולעבות את חוליית ההגנה. לאחר מו"מ שהואץ בימים האחרונים, כשבין היתר נפגשו בני הזוג ברקת עם ג'קי בן זקן, הגיע הסיכום לפיו חאתם עבד אל חאמיד בן ה-26 יחתום בהפועל באר שבע ל-5 עונות במועדון, ללא מעורבות של שחקנים אחרים בקבוצה.

אל חאמיד, שגובהו 1.86, החל את דרכו במחלקות הנוער של בני סכנין ומכבי ת"א, את טבילת האש הראשונה שלו בקבוצה בוגרת הוא עשה דווקא בשרלרואה הבלגית, בה רשם הופעה אחת בלבד לפני שחזר לארץ ורשם ארבע עונות רצופות במדי מ.ס. אשדוד. בעונת 2015-16 הוא נדד בין דינמו בוקרשט לגנט ובעונה שעברה חזר לקדנציה שניה במ.ס. אשדוד, בעונה שבה הוביל את ההגנה של הקבוצה מעיר הנמל. 

התחנה הבאה שלו היא כאמור הפועל באר שבע. הוא צפוי לחתום רשמית לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות.