הפועל באר שבע: מחפשת ניצחון ראשון בסיבוב השני

האם ההצלחה בגמר גביע הטוטו תמנף את הקבוצה גם בליגת העל, במשחק החוץ מול בני סכנין (20:15)? מסתמן שמיכאל אוחנה שוב לא יהיה בהרכב וייתכן שגם מאור בוזגלו (שוב?!)
send whatsapp messsage send FB messsage
מאור בוזגלו. האם מאור מליקסון ייקח לו את המקום בהרכב?

עד כמה שזה מוזר, אלופת ישראל בכדורגל ומוליכת ליגת העל עדיין לא זכתה בניצחון בסיבוב השני, אחרי הפסד ותיקו, ותנסה לעשות זאת הערב (20:15, שידור ישיר בטלוויזיה בערוץ בתשלום) באיצטדיון דוחא מול בני סכנין, במסגרת המחזור ה-16.

בעקבות הניצחון המוחץ בגמר גביע הטוטו, 1-4 על הפועל קריית שמונה ביום רביעי האחרון, שקטע "משבר" בהפועל באר שבע, מאמן הקבוצה ברק בכר עתיד לשמר את סגנון המשחק מהגמר במשחק הליגה הקשה בסכנין.

זאת אומרת, שבמרכז המגרש יהיו שלושה קשרים "עובדים", שחקנים חסונים ונוקשים, על חשבונו של קשר עושה משחק יצירתי, כדוגמת מיכאל אוחנה, שעשוי לשבת על ספסל המחליפים משחק שני ברציפות. מה עם מאור מליקסון ה"מתקאמבק", אתם שואלים? הוא ישחק בכנף, כמו ששיחק מול קריית שמונה. במקום מי? זאת השאלה, כי טוני נוואקמה ומאור בוזגלו שזכו למנוחה בגמר אמורים לשוב אל כר הדשא.

והנה התשובה המשוערת, אם אנחנו מצליחים להיכנס למוחו הקודח של מר בכר הבלתי שגרתי: בקישור – ג'ון הוגו, מהראן ראדי ואובידיו הובאן, שהיה טוב מול קריית שמונה. בכנפיים – מאור מליקסון מימין וטוני נוואקמה משמאל ובחוד ההתקפה – החלוץ הכובש בן שהר.

במצב שכזה, מאור בוזגלו (שוב?!) ימצא את עצמו על ספסל המחליפים, ביחד עם לוסיו מריניאו, מוחמד גאדיר ואליניב ברדה, סוללת שחקנים התקפיים בעלי שיעור קומה שכל אחד מהם רואה עצמו כשחקן הרכב לגיטימי. לא פשוט.

ומה על החלק האחורי? מי יעמוד בין הקורות – האם גיא חיימוב שגילה יכולת טובה וזכה בגביע או דודו גורש שהיה מבולבל במשחק הליגה האחרון מול הפועל תל אביב? ומה על עמדת הבלם? האם לואיי טאהא ששגה קשות יחזור לשחק או שמא מתן אוחיון היה תחליף הולם מול קריית שמונה ויקבל את הקרדיט?

כל התשובות בעוד כשעתיים. בכל מקרה, מי שלא יעלו לכר הדשא, מוכרחים לעשות את העבודה, כדי להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות בליגה ולהגדיל (זמנית עד למחר?) את הפער מהמקום הראשון למכבי תל אביב שבמקום השני לכדי 10 נקודות. מכבי תצא מחר בערב למשחק חוץ מאתגר מול בית"ר ירושלים בטדי, שרוצה מאוד לשוב לשישייה הראשונה.

גם לבני סכנין, בהדרכתו של יוסי אבוקסיס, יש שאיפות דומות – להשתייך לפליי אוף העליון, כשכרגע היא נדחקה למקום השביעי עם 20 נקודות והיא זקוקה לנקודה לפחות, על מנת לחלוף על פניה של הפועל חיפה ולהתייצב (זמנית?) במקום השישי. כזכור, במחזור הקודם סכנין התעלתה וניצחה בסמי עופר את מכבי חיפה, 1-2, מה שבאר שבע עדיין לא הצליחה לעשות.

בהפסקה נערכה תחרות קליעות מחצי מגרש בין ארבעה אוהדים אדומים שעלו בגורל. הקטין לעשות האוהד המסור ניר קבלו, שלמרות גובהו הרם לא הגיע אפילו לבקבוק...

כתבות נוספות למקרה שפספסת...