"זה עדיין לא נתפס, פשוט טירוף. אחד הניצחונות הגדולים ביותר"

בן שהר וברק בכר התייחסו בסיום המשחק להישג המדהים של הקבוצה אך יודעים שיש להם עוד משוכה קשה לעבור במשחק החוץ בלונדון
send whatsapp messsage send FB messsage

האווירה בטרנר היית משוגעת בסיום המשחק, האוהדים לא עזבו, השחקנים רקדו והשתוללו אבל מאמן הפועל באר שבע נשמע מאופק יחסית והזכיר שיש עוד עבודה קשה בליגה.

בכר: "עם הפוטניצאל שיש לנו והשחקנים שיש לי הוכחנו שאפשר לעשות הרבה דברים. בהתחלה לא האמנו שאפשר לעשות כזה מהפך, אבל הפועל באר שבע שיחקה במחצית השניה כמו שהיא יודעת.  אמרתי במחצית לשחקנים להנות, להרגיש את החוויה והם עשו את המקסימום".

המאמן התייחס לפתיחה הלא טובה של המשחק וההרכב שלא צלח: "לא הופתענו מאינטר, ידענו בדיוק אחד לאחד את ההרכב שלהם וידענו איך הם ישחקו. במחצית הראשונה שיטת השלושה בלמים לא הלכה ולא בגלל השיטה, פשוט דברים פחות הסתדרו, שיחקנו ברכות ובחוסר אגרסיביות והחלטנו לחזק את מרכז המגרש עם ראדי ואני שמח שזה עשה את השינוי".

על המשך הקמפיין: "יש לנו שלושה משחקים לפני המשחק מול סאות'אמפטון ושיגיע הזמן נעשה הכל כדי לעלות שלב. שקיבלנו את ההגרלה ידענו שיהיה קשה והוכחנו כבר במוקדמות של ליגת האלופות יכולת והראנו שליטה מול אולמפיאקוס, סלטיק וגם מול שריף שלא היה פשוט".

על המשחק הקרוב: "אין זמן לעצור ולהתרפק על מה שעשינו. אנחנו נמצאים בתקופה כל כך עמוסה. יש לנו כבר ביום ראשון משחק קשה מול כפר סבא. אנחנו נהנים ממה שאנחנו עושים ועכשיו נמצאים בשיא של העונה. אם לא ננצח את כפר סבא זה יתן טעם רע".

צילום: בן בודה

בן שהר, מבקיע שער הניצחון: "זה עדיין לא נתפס, פשוט טירוף. אינטר פתחו חזק מאוד והובילו 2-0 ואנחנו כהפועל באר שבע הראנו אופי ועשינו את הבלתי יאומן. הסוף היה מתוק, לנצח את אינטר, אחד הניצחונות הגדולים ביותר".

על השער: "צעקתי לגאדיר שיתן את הפס וחלוץ במצבים כאלה צריך להיות מרוכז ואני מאוד שמח שעשיתי את זה"

"יש לנו צוות מאוד גדול גם מבחינה פיזיולגית וגם מבחינה מנטלית. ב2-0 אנחנו לא מורידים את הראש, במיוחד בטרנר עם כל הקהל הזה. במחצית ברק החדיר רוח חדשה. זה מראה על קבוצה גדולה שהתבגרה ורואים באר שבע שונה".

על הסגל הרחב: "אני חושב שיש לנו בעיקר שחקנים מצויינים בכל עמדה וצריך להוכיח את עצמך בכל משחק ובכל אימון. מבחינתי האישית אני תמיד מנסה לעשות את המיטב גם שאני עולה כמחליף ועושה הכל כדי להראות למאמן שאני שווה להיות במגרש. התחרויות מוציאה מהשחקנים את היכולת הטובה שלהם. אני חושב שמצאתי בית בהפועל באר שבע. יש לי חוזה ואני נשאר פה ואני שייך להפועל באר שבע".

כתבות נוספות למקרה שפספסת...