איך בונים נכס דיגיטלי ומה חשוב לדעת?

send whatsapp messsage send FB messsage
איך בונים נכס דיגיטלי ומה חשוב לדעת? קרדיט צילום free pic

מגיפת הקורונה הייתה רק תירוץ, אבל האמת אותה כולם יודעים כבר הרבה זמן היא שהרצון להרוויח כסף פאסיבי מהצד כבר מלווה אותנו תקופה ארוכה בהרבה מזו. רבים מסתובבים ברחבי האינטרנט מתוך ניסיון להבין איך בונים נכס דיגיטלי .מדובר על שאלה עליה כמובן ניתן לענות באריכות ולדון בה תקופה ארוכה. אלא שאנחנו מעוניינים לייצר מאגר מידע נגיש, שקוף, נהיר, ברור, כזה שאתם יכולים לקבל ממנו את כל המידע הרלוונטי עבורכם בלי 'לשבור את הראש'. אם אתם רוצים לשמוע עוד, אתם בהחלט מוזמנים להמשיך לקרוא.

מה זה בעצם נכס דיגיטלי של בסט לינקס ?

נכס דיגיטלי הוא מוצר שקיים בכל אחת מהפלטפורמות שאינן פיזיות, כלומר, מוצרים הקיימים ברחבי הרשת , שאתם יכולים לעשות מהם כסף. על פניו המושג נשמע מסובך, אבל האמינו לנו כי לתוך ההגדרה הזו נכנסים מליוני פריטים שממלאים את החיים שלנו בתוכן עד כדי שלעיתים כבר קשה לנו להבין בהם. הנה רשימה קצרה של מוצרים שיכולים לשמש בתור נכס דיגיטלי:

  • אפליקציות שונות: פתחתם אפליקציה פנו לבסט לינקס? אפילו משהו פשוט עם חברים, קיבלתם הזדמנות להרוויח כסף.
  • רשתות חברתיות: מי לא יודע היום כי מובילי רשת המסתובבים בפייסבוק, אינסטגרם וכיצא באלו, מרוויחים כסף מפרסום ברשתות החברתיות.
  • רכישה של דומיין: דומיין הוא כתובת של אתר, לעיתים יש כתובות שאנחנו יכולים לנחש כי בעתיד ירצו להיעזר בהם כדי לבנות אתר זה או אחר. כמובן שבמידה מסוימת מדובר על הימור, אבל הרבה פעמים מדובר על רכישה בסכום קטן שעתידה להביא רווח גדול בהמשך.
  • פתיחה של חנות באיביי או אמזון: גם אם אין לכם רשת לממכר מוצרים כאלו או אחרים, אתם עדיין יכולים להיות סוחרים לכל דבר ועניין, ללא חנות וללא שכירות, מה זאת אומרת? אתם יכולים לרכוש סחורה ולמכור אותה דרך האינטרנט בלי להיות בממשק עם המוצרים הללו אפילו פעם אחת. אנחנו יודעים, נשמע כמו מדע בדיוני, אבל דרך נהדרת להרוויח לא מעט כסף מהצד.

בנייה של נכס דיגיטלי מתחילה מעמדה אסטרטגית

על פניו, נכס דיגיטלי נשמע טוב מלהיות אמיתי, זו אכן הסכנה הגדולה ביצירה של נכס דיגיטלי. יש הרבה מאוד משתנים שעלולים להשפיע על הרווח שלכם. בין אם אתם מפתחים אפליקציה לבד או בונים אתר אינרטנט, מה שדורש לא מעט השקעה ושעות רבות של עבודה , לעומת פרסום ברשתות החברתיות, מה שלכאורה נראה קל יותר אבל תמיד נמצא בסכנת סגירה, שמא הרשת תחליט להסיר את העמוד שלכם וכן הלאה.

לכן, ההמלצה היא לחקור כל מהלך אותו אתם עתידים לעשות. מצד אחד חשוב לא לפחד ולהיות סקרנים ויצירתיים, מהצד השני, חשוב כמובן לפעול מתוך שיקול דעת תוך הבנה של מערך השיקולים איתם אתם מתמודדים לפני ולפנים.

כתבות נוספות למקרה שפספסת...