אייל רביד ממשיך לשבור את השוק: ''ללא תחרות, ללא התניית קנייה!''

רשת ויקטורי ממשיכה לטלטל את שוק הקמעונאות עם מבצעים חסרי תקדים. מנכ"ל הרשת, אייל רביד, הכריז בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו, המונה עשרות אלפי עוקבים, על מבצע חדש בתחום מוצרי ההיגיינה: "ללא תחרות! ללא התניית קנייה!" – מסר חד וברור שמשדר עוצמה לצרכנים.
אסטרטגיית המבצעים של ויקטורי – שוברת את השוק
לא מדובר במהלך הראשון של רביד שמשנה את כללי המשחק. רק לאחרונה הצליח לעורר סערה כשהציע מקרר רטרו של המותג נורמנדה במחיר של 599 שקלים בלבד, במקום 899-999 שקלים – ובתוספת הטבה של 100 שקלים לרכישה ברשת. הוא אף פרסם השבוע מבצע על סטייק ארגנטינאי במחיר חסר תקדים, והצהיר בגאווה: "מצטערים שזה כזה זול".
50% הנחה על מוצרי היגיינה – ללא תנאים מוקדמים
המבצע החדש מתמקד בתחום מוצרי ההיגיינה – מהלך שצפוי להשפיע על הצרכנים באופן ישיר. בניגוד למבצעי רשתות מתחרות, שבהם נדרשת לרוב רכישה נוספת או תנאי סף כלשהו, כאן ויקטורי מציעה הנחה מיידית של 50% – ללא התניות.
מה הלאה? מחכים להפתעות נוספות
האסטרטגיה של ויקטורי ברורה: מבצעים קצרים וממוקדים שמושכים קהל רב. כך היה גם במקרה של הדג סלמון טרי, שוויקטורי הציעה במחיר 78 שקלים לק"ג, לעומת 99.90-109.99 שקלים ברשתות מתחרות – הנחה של כ-55% ממחיר השיא בענף. המבצע גרר תגובה בשוק, ותנובה מיהרה להגיב בקמפיין משפיענים לסלמון קפוא.
אין ספק שרביד ממשיך לקבוע סדר יום צרכני חדש, כאשר כל מבצע שלו הופך לשיחת היום. האם הרשתות המתחרות יצליחו לעמוד בקצב ולתת מענה למבצעים האגרסיביים של ויקטורי? ימים יגידו.