'מי שבע' מסכם את שנת 2023 בצל המלחמה: עלייה בשביעות רצון התושבים

תאגיד מי שבע מסכם את שנת 2023 בהיבטי איכות השירות לתושבים בבאר שבע ובאופקים. גם בשנת 2023 חלה עלייה נוספת בשביעות רצון התושבים, עלייה עקבית מזה 4 שנים ברציפות. כמו כן, קוצרו זמני ההמתנה לקבלת שירות
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: מי שבע / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א'

תאגיד "מי שבע" מסכם את השנה החולפת עם עמידה בכל היעדים המרכזיים בתחום השירות. לצד העמידה ביעדים שנקבעו כחלק מהתוכנית השנתית של התאגיד והתמקדו בשיפור חוויית התושב בכל ערוצי השירות, בשנה זו השקיע התאגיד למעלה מ-46 מיליון ₪ בעבודות לשיקום, שדרוג ופיתוח תשתיות מים וביוב ובכך עמד בכלל היעדים שהוצבו בתוכנית העבודה השנתית, וזאת לצד התמודדות התאגיד עם אתגרי המלחמה ברבעון האחרון של השנה. כמו כן, בשנה זו טיפל התאגיד בכ- 4,336  פניות מים וביוב עירוניות. התאגיד שמר על רציפות תפקודית, והמשיך לספק שירות באמצעות המוקד הטלפוני והשירותים המקוונים.

מנתוני שנת 2023 עולה כי חל שיפור של כ- 45% בזמני ההמתנה במרכזי השירות: זמן ההמתנה הממוצע במרכז השירות בבאר שבע עומד על 01:35 דקות לעומת 02:46 בשנה שקדמה לה. זמן ההמתנה הממוצע במרכז השירות באופקים עומד על 00:39 שניות בלבד, זאת לעומת 02:15 בשנה שקדמה לה.

ערוץ פנייה חשוב ומשמעותי שהתווסף לשירותי מי שבע בשנת 2022 והמשיך להוכיח את עצמו גם ב-2023 הודות לנגישותו, הוא שירות ה-WhatsApp  . בשנה החולפת הוכפל מספר הפניות באמצעות ה - WhatsApp ועמד על כ- 11,316 פניות לעומת כ-5,549 פניות בשנה שקדמה לה.

על פי נתוני סקר שביעות רצון של התושבים, המבוצע על ידי חברה חיצונית בעלת ניסיון רב בביצוע סקרים בתחום זה, עולה כי הציון ממשיך להיות גבוה בהתמדה ועומד על 8.2. במהלך שנת 2023 חל שיפור של כ-  5.26% בשביעות רצון התושבים לעומת השנה שקדמה לה בכל ערוצי הפנייה, שיפור עקבי מידי שנה.

אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע":  "בחירום ובשגרה תאגיד מי שבע ממשיך להעניק לתושבים ולבעלי העסקים שירות מיטבי. נתוני השנה החולפת משקפים היטב את מגמת השיפור באיכות השירות. אתגרי המלחמה הם רבים, אך הודות לתרגילים התקופתיים שאנו עורכים, אנו מוכנים לכל תרחיש על מנת להמשיך ולספק מים באיכות הגבוהה ביותר. לצד עלייה עקבית בשביעות רצון התושבים ושימוש נרחב בפלטפורמות הדיגיטליות שלנו אנו ממשיכים לייעל את השירות לתושבים. בנוסף, עמד התאגיד בכל ההתחייבויות לביצוע השקעות בהיקפים הנדרשים אל מול רשות המים. זה המקום להודות לכל העוסקות והעוסקים במלאכה, נמשיך לתת שירות מיטבי ויעיל ולפעול לשיפור איכות השירותים הניתנים לתושבי באר שבע ואופקים".