התגובה להשחתת הדגלים במיתר: התלמידים הגיעו לבית הספר עם דגלי ישראל (תיעוד)

המשטרה עצרה אתמול שתי עובדות ניקיון מהיישוב חורה, שהועסקו בבית הספר מיתרים, החשודות בהשחתת דגלי לאום וכתיבת גראפיטי לאומני
send whatsapp messsage send FB messsage
צילומים: דסק התושבים למען הנגב

התגובה של תלמידי בית הספר מיתרים להשחתת הדגלים: עשרות מתלמידי בית הספר הגיעו הבוקר עם דגלי ישראל, אחרי שנודע להם על מעצרן של שתי עובדות ניקיון מחורה שהועסקו במקום וחשודות בהשחתת דגלי ישראל וכתיבת גראפיטי לאומני.

אתמול, זמן קצר אחרי פרסום הפרשה ברשתות החברתיות, המשטרה עצרה שתי חשודות  מהיישוב חורה, אשר רשמו בלוח אחת הכיתות כתובות בעד שיחרור פלסטין בין היתר, "פלסטין חופשית" ו- "אדונינו מוחמד".

 

ההשחתה בכיתה (סלולרי ללא קרדיט)



במסגרת חקירה, שמתנהלת בתחנת העיירות של מרחב הנגב, עולה כי בסוף חודש דצמבר נמצאו באחת הכיתות בבית הספר דגלי ישראל, כשהם מושחתים וקרועים וכן תכתובות אהדה ושבח על גבי דפים, כשבין היתר נכתב "שחרור עזה", "פלסטין החופשית". עם זאת, הפרשה פורסמה ברבים על ידי הורי הילדים ביישובים רק הבוקר ותוך שעות, המשטרה הצליחה לאתר את החשודות.

עם קבלת הדיווח פעלו חוקרי התחנה לאיסוף ראיות וממצאים, גבו עדויות והצליחו להתחקות אחר 2 חשודות, תושבות הישוב חורה, בחשד למעורבותם במעשים. החשודות, בנות 19 ו- 21, נעצרו הערב לחקירה בתחנת העיירות של מרחב הנגב.