מפעלי המזון בנגב שבו לעבודה - תחת אבטחה כבדה

מפעלים רבים בשדרות ושער הנגב, בהם מפעלי חיוניים כגון שטראוס, אסם וטרה ועוד חוזרים לעבוד - תחת אבטחה של הצבא
send whatsapp messsage send FB messsage
במפעל אסם בשדרות. צילום: דוברות התאחדות התעשיינים

‏אחרי שבוע בה היו סגורים בעקבות מתקפת הטרור על הנגב, מפעלי שדרות ושער הנגב חוזרים לעבוד תחת אבטחה כבדה של צה''ל - ועל מנת לאפשר רציפות תפקודית בתחום ביטחון המזון. 

לדברי התאחדות התעשיינים, כל המפעלים באזור עוטף עזה, מפעלים רבים בשדרות ושער הנגב, בהם מפעלי חיוניים כגון שטראוס, אסם וטרה חוזרים לפעילות, תחת שמירה אדוקה של חיילי צה״ל, אחרי שבוצעה סריקה לשלול המצאותם של מחבלים.

נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, אמר אתמול (ראשון): "לראשונה מאז פרוץ הלחימה, אנו בהתאחדות התעשיינים שמחים לדווח כי מפעלי שדרות ושער הנגב חזרו לעבוד בהיקף כמעט מלא. זאת כמובן תחת שמירה הדוקה של צה"ל, המבטיח את ביטחון העובדים האמיצים שלנו, שהגיעו לעבוד למרות התנאים הקשים וירי הטילים. המפעלים הללו מבטיחים שלמדינת ישראל לא יחסר דבר על מנת לנצח במלחמה. המדפים יישארו מלאים במזון, לבתי החולים ימשיכו להיות תרופות, ולצה"ל יהיה כל מה שהוא צריך כדי לייצר את אמצעי הלחימה שיבטיחו את הצלחתנו. כל זאת בזכות התעשייה הישראלית, שמעולם לא הייתי גאה בה יותר מהיום, שבאומץ ובנחישות ממשיכה לייצר גם תחת מטחי הטילים, ומבטיחה את העצמאות היצרנית של מדינת ישראל".