שני תושבי חורה חשודים בביזת המשאית בכביש 6, שאחד מנוסעיה נהרג

משאית התהפכה בכביש 6, אדם נהרג - והמון בזז את תכולתה. ח''כ אלמוג כהן: ''אני מברך את משטרת ישראל ומרחב לכיש על מעצרם המהיר של שני בדואים תושבי חורה''
send whatsapp messsage send FB messsage
בוזזים ומחייכים למצלמה. האירוע המביש בכביש 6 (צילום רשתות ללא קרדיט / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

חקירה מואצת שפתחה המשטרה אתמול בבוקר בעקבות גניבת סחורה ממשאית לאחר תאונה בכביש 6,  הובילה הלילה למעצר 2 חשודים תושבי הדרום. משטרת ישראל פתחה כאמור אתמול בשעות הבוקר בחקירה יזומה שעניינה חשד לגניבת סחורה ממשאית שהייתה מעורבת בתאונה הקטלנית שאירעה בכביש 6, זאת לאחר שלידי החוקרים הגיע תיעוד של מספר חשודים שלכאורה ניצלו את המצב ובזזו סחורה מהמשאית. הבוזזים הגדילו ותיעדו את עצמם והעלו לרשתות החברתיות, מה שאפשר למשטרה להגיע אליהם במהירות.

העונש על עבירות ביזה בישראל הוא 10 שנות מאסר. עבירת הביזה נחשבת על פי החוק הישראלי לעבירה חמורה, נתפסת בעיני המחוקק כחמורה מעבירת גניבה.

מפקד מרחב לכיש נצ"מ רועי ולדמן, הנחה לבצע את כל פעולות החקירה הנדרשות, לרבות שילוב מערכי המודיעין בכל אזור הדרום, במטרה להגיע לזהות המעורבים ולשים עליהם את היד בהקדם האפשרי, על מנת לחקור אותם בגין עבירות גניבה.

הלילה, הגיעו שוטרי תחנת קרית מלאכי לבתיהם של 2 חשודים, בשנות ה 20, תושבי חורה, ועצרו אותם לחקירה שמתקיימת בשעות אלו, ובסיומה יוחלט האם להביאם בפני בימ"ש.

ח''כ אלמוג כהן, עוצמה יהודית, אמר בתגובה: ‘’אני מברך את משטרת ישראל ומרחב לכיש על מעצרם המהיר של שני בדואים תושבי חורה, החשודים בבזיזת סחורה ממשאית שהייתה מעורבת בתאונה קטלנית. מדובר במעשה שפל ונבזי, שאינו מייצג את רוב הבדואים בנגב, בו בני-אדם מנצלים הרג של אדם אחר, על מנת לגנוב סחורה. אני סמוך ובטוח כי ידה של משטרת ישראל תגיע גם לשאר החשודים, אולם אנו כחברה המקדשת את החיים, חייבים להוקיע מעשה שכזה בריש-גלי''.