עצוב: מאמן הכדורסל הוותיק והנערץ גרגורי סטרוסטה הלך לעולמו

גרגורי סטרוסטה עלה בשנות התשעים ממולדובה, נקלט בבארשבע והתקבל לעבודה כמורה לספורט במקיף ג' - בן הכירו מיד בכישוריו כאיש חינוך וכמאמן. הוא תרם רבות לכדורסל בבאר שבע. יהי זכרו ברוך!
send whatsapp messsage send FB messsage

אבל בספורט הבאר שבעי: מאמן הכדורסל הוותיק גרגורי סטרוסטה הלך לעולמו בלילה שבין שישי לשבת. סטרוסטה נאבק בשנים האחרונות במחלה קשה.  לאורך שנות הקריירה שלו, זכה לשבחים על היותו איש מקצוע, מורה, מחנך ומעל הכל, בן אדם, כפי שספדו לו ברשתות רבים מחבריו. משפחתו הודיעה על פטירתו ברשתות החברתיות.


''במהלך סוף השבוע הלך לעולמו גרגורי סטרוסטה, אגדת כדורסל מקומית, מחנך, מאמן ואיש ארגון שגידל מאות שחקנים מקומיים והשפיע על כל כך הרבה אנשים. מועדון הכדורסל הפועל באר שבע/דימונה מרכין את ראשו ומשתתף בצערה של המשפחה היקרה. נוח על משכבך גרגורי יקר''






גרגורי, רעייתו ביאטריס והבת ריטה עלו ממולדובה בתחילת שנות התשעים ועברו להתגורר בבאר-שבע. למרות נסיונו המועט, הוא התקבל לעבודה כמורה לחינוך גופני בתיכון מקיף ג', בו התגלה במהרה כאיש חינוך ומורה לספורט מעולה, הסוחף אחריו את התלמידים וגורם להם לאהוב את ההעיסוק בספורט.

ועוד מסיפור חייב: בשנות התשעים ד"ר קרלוס בלנק ז''ל, רופא מוערך מסורוקה ומאמן הכדורסל הרצל רז יבדל"א הקימו את מועדון הכדורסל בית"ר באר-שבע. סטרוסטה הצרף אליהם ותרם מכשרונו הרב.

הוא זכה להערכה מיוחדת מחברת כיוונים וגם אחרי צאתו לגמלאות, המשיך לפקוד את המשחקים.

מועדון הכדורסל הפועל באר שבע ספד לו: ''במהלך סוף השבוע הלך לעולמו גרגורי סטרוסטה, אגדת כדורסל מקומית, מחנך, מאמן ואיש ארגון שגידל מאות שחקנים מקומיים והשפיע על כל כך הרבה אנשים. מועדון הכדורסל הפועל באר שבע/דימונה מרכין את ראשו ומשתתף בצערה של המשפחה היקרה. נוח על משכבך גרגורי יקר''.

רון פרג', שחקן, ספד לו: ''תודה לך גרגורי, אני מעריך את הכל מודה לך על הכל.  אימנת אותי, קידמת אותי ועזרת לי בכל מה שהייתי צריך תמיד היית שם בשבילי בזכותך אני איפה שאני היום. תמיד אמרת לי תיהיה ישר צנוע ודברים יגיעו מעצמם.  אני מודה לך שוב, אוהב מתגעגע יהי זכרך ברוך''.


​​​​​​​​​​​​על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''חדשות באר שבע והנגב 24/7'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

 תוכלו להעביר ישירות דיווחים מהשטח אל העורך האחראי דני בלר בטלפון 052-2394026 או במייל  daniel.beller@gmail.com

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים:  https://bit.ly/3UrCqMK