אבל באופקים: ד''ר מרט גנדלר הלך לעולמו

ד''ר מרט גנדלר, מנכ''ל בית האבות העירוני, חבר מועצת העיר, יו''ר הנהלת המתנ''ס ויו''ר מפלגת 'ישראל ביתנו' באופקים
send whatsapp messsage send FB messsage
ד''ר מרט גנדלר ז''ל (צילום: עיריית אופקים / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

אבל כבד באופקים ערב השנה האזרחית החדשה, הלך לעולמו ד"ר מרט גנדלר, מנכ"ל בית האבות העירוני, חבר מועצת העיר, יו"ר הנהלת המתנ"ס ויו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו' באופקים.

ד''ר מרט גנדלר הגיע לאופקים בעלייה הגדולה של שנות התשעים, ועסק במהלך השנים בפעילות ציבורית למען הקהילה. כרופא ילדים היה מרט ממקימי קופת חולים לאומית בעיר ושירת משך שנים במערך המילואים כרופא קרבי. משנת 1993 ועד היום ייצג נאמנה את ציבור העולים הן כסגן ראש העיר והן כחבר מועצה, תוך שהוא נושא במגוון תפקידים ציבוריים למען אוכלוסיית העולים ולמען תושבי אופקים כולם. 

בעשור האחרון שימש כחבר מועצה ובשנים האחרונות גם כיו"ר המתנ"ס שפעל כל העת להרחיב את פעילותו ואת השירותים לציבור הרחב בעיר. 

''זכיתי להכיר ולעבוד עם אדם מיוחד במינו, ישר דרך, נאמן לדרכו, יצירתי, איש שדבק באמת שלו בכל מחיר, שייצג את אוכלוסיית העולים החדשים ואת כלל תושבי העיר בכבוד, מראשית הדרך ועד יום מותו. מרט אמור היה להתחיל מחר טיפול חדשני, לצערנו לא הספיק לעשות זאת. הוא הלך לעולמו בטרם עת והוא רק בן 61, כשהוא מותיר אחריו קהילה גדולה, עצובה וכואבת. תנחומינו לאשתו היקרה ויקי, ולילדים סבינה ואייל'', כתב הערב ראש עיריית אופקים, יצחק דנינו.

הלוויה תתקיים מחר, ראשון, בבית העלמין באופקים. 

יהי זכרו ברוך.



​​​​​​​​​​​​

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''חדשות באר שבע והנגב 24/7'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

 תוכלו להעביר ישירות דיווחים מהשטח אל העורך האחראי דני בלר בטלפון 052-2394026 או במייל  daniel.beller@gmail.com

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים:  https://bit.ly/3UrCqMK


כתבות נוספות למקרה שפספסת...