אכזבה - או תסריט ידוע מראש? דנינו גבר על בוקר בפריימריז הליכוד

שלום דנינו, תושב עומר, נבחר בהפרש גדול במשבצת הנגב בפריימריז בליכוד וגבר על בוקר מבאר שבע וקצב מקריית מלאכי
send whatsapp messsage send FB messsage
שמעון בוקר (צילום: דודו גרינשפן), שלום דנינו (צילום: יח''צ - פייסבוק אישי / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

הפריימריז בליכוד, שנערכו אתמול, רביעי, היו אולי הקשים והיצריים ביותר מזה שנים: ח''כים שנחשבו מובילים נותרו מאחור, אחרים זינקו קדימה ובמשבצת הנגב - דרמה: סגן ראש עיריית באר שבע, שמעון בוקר, היה משוכנע שהוא גורף את מירב הקולות, אך מי שנבחר ובהפרש גדול, הוא שלום דנינו, אחיו של ראש עיריית אופקים איציק דנינו, שגבר גם על ליאור קצב, אחיו של נשיא המדינה לשעבר משה קצב. 

על פי התוצאות, שלום דנינו זכה ב-5699 קולות. ליאור קצב ב-1369 קולות. שמעון בוקר ב-1264 וגילי סופר ב-328. 


הסניף הבאר שבעי של הליכוד, שנחשב אחד התוססים בארץ, לא הצליח להעמיד ח''כ. בסניף הדיעות חלוקות: חלק סבורים שבוקר יכול היה לגרוף את כל הקופה ולהפוך לחבר כנסת. אחרים, סבורים שהוא לא הצליח לגייס את הקולות הדרושים ואחרים טוענים, כי הסניף לא הצליח להתלכד די הצורך מאחורי מועמד מוסכם. 

אתמול, רביעי, סגן ראש עיריית באר שבע שמעון בוקר, היה בטוח כי ייבחר למשבצת הנגב ואפילו מינה את יורשו בתפקיד סגן ראש עיריית באר שבע, להתפעת חברתו לסיעה במועצת העיר. בין אם הדברים נאמרו בבדיחות הדעת או בין אם ברצינות, ככל הנראה תתקיים שיחת בירור בין השניים.

וידאו: הפריימריז בליכוד בבאר שבע (צילום: משה פריאל)


שמעון בוקר, מצדו, אינו נשמע לא מאוכזב ולא כועס: ''זוהי דרכה של הפוליטיקה. כשיש קמפיין אומרים דברים וכשהקמפיין מסתיים, מתלכדים מאחורי הזוכה. אתמול כבר התקשרתי לשלום דנינו ובירכתי אותו על זכייתו. הייתה לנו שיחה ארוכה וחשובה. אתמול הייתה בליכוד חגיגה דמוקרטית במיטבה ובבחירות יש מנצחים ויש מפסידים וזוהי דרכה של פוליטיקה. לפנינו הבחירות לכנסת שייערכו ב-1 בנובמבר, בהן הליכוד מקווה להביא 40 מנדטים ולהקים ממשלה. אני לקחתי פסק זמן של שבועיים להתמודדות וכבר מחר אני חוזר לעיריית באר שבע, לתפקידי כסגן ראש עיר והממונה על תיק האחזקה''.

''אני רוצה להודות לכל מי שתמך וגם למי שלא תמך בי. אני רוצה להגיד תודה גדולה להמון אנשים שסייעו לי בהתנדבות מלאה. אני מקווה להתמודד שוב אני מקווה עד ארבע שנים, שתקום ממשלה יציבה שתמלא את מלוא כהונתה''.

קרא עוד באותו נושא:
הפריימריז בליכוד: האם ייבחר ח''כ באר שבעי?




​​​​​​​
על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

​​​​​​​

​​​​​​​

​​​​​​​