גדלה בשכונה ב' - ומהיום - היא רופאה ב''שיבא''

גאווה באר שבעית: ד''ר בת אל לוגסי גלפר סיימה את לימודי הרפואה באוני' תל אביב - ומצטרפת לצוות בית החולים שיבא
send whatsapp messsage send FB messsage
ד''ר בת אל לוגסי גלפר (צילום: באדיבות המשפחה / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

''זה לא היה קל - ודרש ממני ומבעלי, שהוא אח במקצועו, הרבה מאמץ ותיאום'', מספרת ד''ר בת אל לוגסים-גלפר, באר שבעית, כיום תושבת המרכז, שסיימה את לימודיה באוניברסיטת תל אביב ומצטרפת לצוות של בית החולים שיבא. 

וידאו: ד''ר בת אל לוגסי-גלפר - טקס קבלת התואר (צילום: באדיבות המשפחה / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

ד''ר בת אל למדה בתוכנית ארבע שנתית לבעלי תואר ראשון ללימודי רפואה, אשר קיימת באוניברסיטת תל אביב. בצה''ל היא שירתה כעתודאית. ''המסלול שעובר רופא, ארוך, קשה ומתיש, אבל הולכים אליו מתוך ידיעה שאכן זה כך'', מספרת.

''גדלתי בשכונה ב', בדרך המשחררים  ולמדתי במקיף ח'. התקבלתי לביולוגיה בתל אביב ואז פתחו באוניברסיטת תל אביב תוכנית ארבע-שנתית. מאחר ושירתתי כעתודאית לתואר בביולוגיה, כשהתחלתי ללמוד בדיוק סיימתי את השירות הצבאי ולא המשכתי במסלול הקידום בצה''ל'', מספרת בת אל.

לטקס קבלת התואר הגיעה עם בנה  ובעלה, אח במקצועו. הלימודים הצריכו מהם הרבה תיאום. משפחתה הייתה שם וכמובן עודדה. ''בסוף מסלול הלימודים, שאורכו 14 שנה, אני רוצה לחזור לבאר שבע. פה המשפחה וזאת העיר שאני אוהבת. הייתי רוצה שיהיה מסלול דומה, ארבע שנתי, בבאר שבע, שהיה משאיר הרבה יותר רופאים בעיר. סטודנטים לרפואה, בתום הלימודים, רוצים לחזור לעיר הולדתם. בבאר שבע זקוקים לרופאים וצריך לעשות הכל לעודד את הסטודנטים ללמוד בבאר שבע ולהישאר בבאר שבע''.


רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬