תושבי להבים למען העולים והפליטים מאוקראינה השוהים בדימונה

מאות חבילות סיוע נאספו על-ידי תושבי להבים וחולקו לשוהים ב''בית העולה'' בדימונה במסגרת שיתוף פעולה בין המועצה המקומית להבים לבין עיריית דימונה למען העולים ופליטים מאוקראינה השוהים בעיר
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: יוסי ניר / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א'

תושבי להבים נענו ליוזמת ראש המועצה יוסי ניסן ואספו במהלך השבועות האחרונים חבילות סיוע נדיבות עבור העולים והפליטים מאוקראינה המתארחים בימים אלה ב"בית העולה" בדימונה. 

ביום חמישי האחרון נסע ראש המועצה לדימונה, ויחד עם ראש העיר בני ביטון וצוות מחלקת הקליטה בעירייה, נמסרו החבילות לעולים הנרגשים ששיתפו אותם בחוויה הלא פשוטה שעברה עליהם ועל עזיבת בתיהם בחופזה מאימת המלחמה באוקראינה.
ראש מועצת להבים שיבח את ראש עיריית דימונה על נסיעתו לגבול אוקראינה כדי לקדם את חילוצם מאזורי הקרבות, להביאם ארצה ולסייע להם להיקלט באופן מוצלח בעירו.  

לתושבי להבים הוא הודה באמצעות פוסט מרגש בפייסבוק שבו כתב: "כולנו מודים על הזכות שנפלה בחלקנו להותיר בעולים והפליטים זיכרון בלבם של מי שעושים את צעדיהם הראשונים בישראל", ואף חיבר את סיפורם של העולים לסיפור יציאת מצרים לערב חג הפסח: ""בִּבְהִילוּ יָצָאנוּ מִמִּצְרַיִם, הָא לַחְמָא עַנְיָא בְּנֵי חוֹרִין" ו"בְּכָל דּוֹר וָדוֹר חַיָּב אָדָם לִרְאוֹת אֶת עַצְמוֹ כְּאִלוּ הוּא יָצָא מִמִּצְרַיִם".

ראש עיריית דימונה אמר שיבח את מחלקת הקליטה בעירייה ובירך את העולים והפליטים: "עיריית דימונה מחבקת אתכם וגם מדינת ישראל כולה מחבקת אתכם. קלטנו גל עלייה גדול בשנות ה-90 וגם הפעם חשוב לנו לקלוט את העולים ואת הפליטים ורק להשתפר בתחום הזה. תודה ליוסי ניסן ולתושבי להבים על התרומה הנדיבה למען העולים. יישר כוח".


רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬