תגידו במה אתם טובים - ונתאים לכם משרה מפנקת

התעשייה בנגב מקווה שהעליה מאוקראינה תפתור לה את מצוקת כוח האדם - וגם מוכנה לשלם שכר טוב
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: קרן כהן, מרכז לאודר לקידום תעסוקה

"מפעלי התעשייה מוכנים לקליטת העולים ומחכים להם", כך אמר יו"ר מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים, אמיר הדס, בכנס עולים לנגב,שהתקיים במרכז לאודר, במסגרת הפאנל "קליטה מיטבית של עולים בתעסוקה''. בפתח דבריו הדגיש כי מפעלי התעשייה בדרום מוכנים לקלוט את העולים.

במסגרת מאמצי הקליטה מוביל מרחב דרום יוזמה לפיה ברגע שהעולים יועסקו במפעל יוצמד להם מלווה שיסייע להם בהשתלבות. "התעשיינים לא מבקשים דבר כדי לקלוט את העולים", הצהיר הדס, "כל מה שאנחנו צריכים זה מידע אודות הניסיון המקצועי שלהם ונוכל לשלב אותם במאות משרות איכותיות בתעשייה".

הדס הסביר כי הסיוע בקליטת העולים צפוי גם לקדם את התעשייה, אם הקליטה תעשה נכון. "היום חסרים בדרום אלפי עובדים בשורת מקצועות בתעשייה, מהייצור ועד חשמלאים ומהנדסים", הסביר.

"מדובר בעלייה משכילה ומוכשרת" הוסיף הדס, "חשוב שהמדינה והרשויות המקומיות ידעו לקלוט אותה נכון ולהפנות את העולים לתעשייה. יש פה הזדמנות יוצאת דופן לקדם את התעשייה ולאפשר לעולים תעסוקה איכותית במקצועות שרכשו במדינת המוצא".


רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

כתבות נוספות למקרה שפספסת...