שבת של תאונות בנגב: התהפכות, נדקר ומטייל שנפל מגובה לערוץ נחל

יממה עמוסה לשירותי ההצלה בנגב: רכב התהפך סמוך לחצרים - 5 נפצעו. מוקדם יותר: בן 22 נדקר בנתיבות ובן 62 נפצע קשה כאשר נפל לערוץ נחל
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: יוסי אבוהרון, תיעוד מבצעי מד"א

סיכום יממה עמוסה לשירותי ההצלה בנגב: בשעה 16:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על רכב שהתהפך בשטח פתוח סמוך לחצרים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים סורוקה חמישה פצועים, בהם גבר כבן 20 במצב בינוני ו-4 קל. 

מוקדם יותר, בשעה 15:49, התקבל דיווח על פצוע מאירוע אלימות ברחוב תקומה בנתיבות. מד"א פינה לבי"ח סורוקה גבר בן 22 במצב בינוני עם פציעה חודרת.

צילום: גל אברהם, תיעוד מבצעי מד​​​​​​​

בשעה 14:25 התקבל דיווח על גבר שנפל מגובה של מספר מטרים בנחל זוהר. חובשי  מד"א בסיוע כוח רפואה צבאי העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה גבר בן 62 במצב קשה עם חבלת ראש.

פראמדיקית מד"א בילי סוטו וחובש בכיר במד"א רוסלן באי סיפרו: "הגענו עם הניידת טיפול נמרץ עד לכניסה לשביל ושם חברנו לרכב שליווה אותנו בתוך השטח עד שהגענו לפצוע ששכב למרגלות צוק בגובה עשרות מטרים כשהוא בהכרה וסובל מחבלות ופציעות סכל חלקי גופו. תוך כדי הטיפול הרפואי העברנו דיווח להזנקה של מסוק צבאי שנחת בשטח ופינה את הפצוע לבית החולים כשמצבו קשה."



רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים:  https://bit.ly/3BMuCfS
​​​​​​​
על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬