עירית פררה נבחרה לתפקיד מנהלת מחלקת חינוך על יסודי בעיריית ב''ש

ועדת המכרזים בעיריה בחרה פה אחד את פררה לתפקיד. עירית שימשה כראש מינהל ברשת חינוך 'עתיד' והיתה אחראית על כ-50 תיכונים ו-6 מכללות יג'-יד' בפריסה ארצית
send whatsapp messsage send FB messsage
עירית פררה (צילום: עיריית ב''ש)

ועדת המכרזים בעיריית באר שבע בחרה פה אחד את עירית פררה לתפקיד מנהלת מחלקת חינוך על יסודי בעירייה. עירית פררה, נשואה ואמא ל-3 ילדים, בעלת תואר שני (סיימה בהצטיינות) ספרות עם ישראל ותואר ראשון (סיימה בהצטיינות) בייעוץ חינוכי וספרות משווה, בוגרת ביה"ס למנהיגות 'אבני ראשה'.  

עירית שימשה כראש מינהל ברשת חינוך 'עתיד' והיתה אחראית על כ-50 תיכונים ו-6 מכללות יג'-יד' בפריסה ארצית ב-32 רשויות מקומיות, בעברה ניהלה את ביה"ס העל יסודי 'כנות'. 

בשנה האחרונה עירית מונתה לאחראית על "ההכשרה למקצוע" וסגנית מנהל אגף הכשרות במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים והייתה אחראית על הקמת מערך הכשרות מקצועיות לדורשי עבודה במדינה. 

עירית מודה על הזכות הגדולה שניתנה לה להיבחר למנהלת מחלקת החינוך העל יסודי בבאר שבע: " נולדתי בעיר, גדלתי וספגתי את הערכים שלי בנגב והיום אני מאושרת להיות חלק ממערך החינוך של בירת הנגב. 

בשבוע הראשון בתפקיד פגשתי תושבים רבים שאוהבים את עירם וגאים במערכת החינוך של העיר. פגשתי אנשי חינוך מחויבים. בעשור האחרון באר שבע עשתה קפיצה מדהימה באחוזי הזכאות לבגרות, נשמור על ההישג ונעמיק בשאיפה לבגרות איכותית והעלאת אחוז הלומדים באקדמיה. במקביל נמשיך לשקוד על החיבורים בין החינוך הפורמלי לחינוך הבלתי פורמלי על מנת להמשיך ולהצמיח בוגרים שהם גם אזרחים מעורבים. "


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com